♫ Skravletråd februar ♫

Kjenner du til forfatteren Neil Gaiman, det er en serie basert på en roman av han med samme navn og han har vært med på å lage den.
Kjenner du filmene Stardust og Crolaline?
Det er samme forfatter

Tenk deg at de gamle gudene i verden ikke hadde forsvunnet, men bare flyttet til USA og levde videre der
Se informasjon om boken her:
https://en.wikipedia.org/wiki/American_Gods
Nei, aldri hørt om?[emoji4] må innrømme jeg leser svært få bøker[emoji85] men mange film er jo basert på nettopp det, og er ofte de beste filmene de. Den grønne mil, shawshank, Harry potter og ringenes herre m.m

Minstemann har sovet mer enn normalt i dag, så jeg har nok ikke hatt nok å gjøre i løpet av dagen, haha :p
Får fort tid til mere skravling da, ja [emoji3]

Jeg finner ikke noe definitivt om hvor det sendes i Norge, tviler på netflix siden det er en starz produksjon. I USA og England blir det tilgjengelig på amazon prime, så kan bli hvor som helst i Norge.
Hmm, da får vi se hvor det blir lagt ut[emoji4]

Da sier jeg god natt :)
Mini-E har omsider sovna i senga si og ikke på puppen, satser på minst 3 timer søvn i første omgang ;)

Å jada, men er så ille her at er vel kun kortison som hadde hjulpet.
Skal heldigvis tilbake til Alexandria imorgen og der har jeg kontroll over allergien.
Uff, så leit, også når du er på ferie da, slår jo aldri feil, det[emoji19] I det minste bra dere skal flytte litt på dere, så du da vet du blir bra i formen igjen[emoji4]

Back
Topp