♫ Skravletråd februar ♫

Leo kommer selv fra Bosnia og har selv vært på flukt.
Han møter folk i leirene som venter, han møter folk som kjemper for og mot innvandring, han er med båt og plukker opp mennesker i middelhavet og på veiene i Sahara ++++
Har lest om det men ikke fått muligheten til å se selv (enda antar jeg finner noe på nett når vi kommer hjem)

http://m.imdb.com/title/tt1974671/ denne serien er også verdt å se

I følge joggesko-fanatikerne så er det best om du tar det måndtlig ja, hvis ikke begynner skit og misfarge å sette seg på de.
Spray de med impregnering en gang i måneden, så kan man tørke av skit selv av hvite sko. Er sånn folk tør å ha kritthvite joggesko ;)
Jeg løser det ved å ha røde joggesko til fint vær og svarte til regn.

Føler ikke at jeg vil ha hvite uansett, det er ikke "meg"

Snø + Sol = Lykkelig meg! Og lykkelig meg leter etter spennende premier :) Tips og innspill mottas med stor takk og ett større :D :D :)
Vannflaske i glass f.eks står på ønskelista mi, bæresjal hadde vært kult, men også en velværepakke med god te, stearinlys og ei søt bok.
Eller ei bbhugme pute, noen i septembergruppa har fått en og jeg har sååå lyst på :D

Ja er det, vi må nesten bo i samme leilighet når vi er her så merker det ekstra godt [emoji6]
Jepp, forstår det ikke er like lett å "bite" alt i seg, heldigvis kun for en liten periode[emoji4]

Vannflaske i glass f.eks står på ønskelista mi, bæresjal hadde vært kult, men også en velværepakke med god te, stearinlys og ei søt bok.
Eller ei bbhugme pute, noen i septembergruppa har fått en og jeg har sååå lyst på :D
Vevd sjal! Ellevill!!!! Ønsker meg!!!!

Skjer ikke her hellet.

Når de er nye ja

Men månedlig? De skal være glade om de får det årlig. Og det gjelder egentlig bare sko som er vanntette, sko som likevel ikke tåler vann har jeg egentlig aldri impregnert..
Månedlig ja det skjer ikke altså

Blir bare bedre og bedre [emoji16]

8d373311c8f1802712d62fd9b1c03b5e.jpg

Men ikke akkurat stedet man er ute og nyter sola [emoji13]

6f49aebb1df4f73194fd10938733a0d7.jpg

Men er ihvertfall behagelig inne nå

Da blir det vel å sette igang med middag snart[emoji4] blir rester fra igår, mexikansk gryte. Hadde litt mais og løk i. Blander det med pasta, tomater, paprika og løk. Heller i en ildfast form og ost på toppen, inn i ovnen på 180 grader 15 min til osten er smeltet. Serveres med rundstykker og salat!

Ja er heldigvis det [emoji4]
Sambo holder på å gå på veggen når paps har vært her i 5 dager max. Nå skal det sies at han kan være litt for direkte og kommandere for mye som om det er hans hjem vi er i. Så forstår mannen min godt.

Og DA kom hodepinen... Som en konsekvens av at jeg ikke drakk kaffe i går og hittil i dag. :schocked028

Jeg løser det ved å ha røde joggesko til fint vær og svarte til regn.

Føler ikke at jeg vil ha hvite uansett, det er ikke "meg"
Er ikke egentlig meg heller. Vinterskoene mine blir anbefalt impregnert månedtlig også, og skal jeg ha sjans til å huske det må jeg skrive det ned i boka mi på den datoen.

Meget enkel middag planlagt her.
Skal bare steke fiskepinner og koke nudler eller potetstappe til meg og eldstemann. Yngste får smake og evt glass.
Så får han gjøre så mye lekser han rekker før vi putter gutt og fløyte og noter og mor og far (som da skal ha kommet hjem) og minstemor i bilen og drar til bhg hvor mellomste skal synge og helst spise en fiskeburger (fiskekake i brød) før kake. Så drar vi derfra litt før det er ferdig for å rekke å levere mellomste på skolen hvor det er korpsøving før vi drar hjem og mannen spiser vel noe før det er kveldsmat for yngste mens en av oss henter eldstemann med "kaffi og kake-pause" fra 1815
Mannen har et møte i idrettslaget 1930, da skal helst yngste sove og de eldste spise kveldsmat og legge seg

Men rent nydelig når man har nok klær på.

Gått tur i over en time!
Høres deilig ut med en tur i frisk luft :) Kanskje jeg må ta meg en tur senere i dag :)
Så på Lokalnyhetene/værmeldingen i dag (reprise fra i går) om at det skulle komme vind her, men har ikke sett snurten av den enda :)

Back
Topp