Så bra daFørste arbeidsdag gikk bra! På vei hjem. Spent hvordan mini reagerer på det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra daFørste arbeidsdag gikk bra! På vei hjem. Spent hvordan mini reagerer på det.
He he fort gjort daFlink du er![emoji2]
Hva har du gjort i dag?Takk det gjør jeg[emoji2]
Så fint at første arbeidsdag gikk så bra.Så hvordan ble det til at mini reagerte?
For broren gratis så lenge vi inviterer klassenMå dere betale mye?
Hr er det depositum på 500
Oj det var heftigFor broren gratis så lenge vi inviterer klassen
For henne som ikke går på skolen, 1700
Det sies at det gjerne blir bedre etter 3 mnd, og han ble tross alt 3 mnd i går. Da må det jo bare gå én vei, right?Håper det snur snart[emoji4] blir jo utslitt av å ikke få sove nok...
Vel, en ting avklart ang bursdagen til snuppa, det blir bare for henne. Skal likevel høre med skolen om den er ledig selv om det blir litt dyrt
Ped leder skulle undersøke. Hørte ikke mer, men min svigerinne sa minst tusen. (hun jobber der) ingrn har hatt det i bhg så høyst usikkert om de leier ut eller om det kanskje bare er til ansatteOj det var heftig
Sjekket med bhg om å låne der?
Oi. Flink!Lille pusleren min.
Så konsentrert
![]()
Så skjønnLille pusleren min.
Så konsentrert
![]()
For barn som ikke går på skolen. Ja.Må dere betale for å leie skolen? Hoppet bare inn nå, ikke sikkert jeg forstod alt her.
Ah her er det gratis i bhgPed leder skulle undersøke. Hørte ikke mer, men min svigerinne sa minst tusen. (hun jobber der) ingrn har hatt det i bhg så høyst usikkert om de leier ut eller om det kanskje bare er til ansatte
For barn som ikke går på skolen. Ja.
Det var enklere med broren, vi inviterte barne noen, og hadde det hjemme
Det har vi gjort med henne og til nå. Jentene på kullet på avdelinga.
Vel de er 15 førskolejenter
På samme avdeling. (alle førskole på samme avd) og det er egentlig litt mye å ha i et hus.
Hun ønsker seg lekeland, som blir ca 2500 om alle kommet, så er leie skolen er bittelitt rimligere
Ah her er det gratis i bhg
For barn som ikke går på skolen. Ja.Må dere betale for å leie skolen? Hoppet bare inn nå, ikke sikkert jeg forstod alt her.
For barn som ikke går på skolen. Ja.
På samme avdeling. (alle førskole på samme avd) og det er egentlig litt mye å ha i et hus.
Hun ønsker seg lekeland, som blir ca 2500 om alle kommet, så er leie skolen er bittelitt rimligere
Men lekeland er vel inkludert mat?For barn som ikke går på skolen. Ja.