Kos deg hjemme
Takk det gjør jeg[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg hjemme
Synes her var kaldt i dag.
Bruker vifteovn på morgenen, men pleier ikke trenge det på dagen. Greit at det er blitt altså 10 grader kaldere ute, men sååå stor effekt?
Kom til å se på panelovnen som skal stå på 22...
7 grader sto den på. Ikke barnesikring på den, snuppa trykker på den...
Bra nåBrrr...da blir det jo fort kaldt[emoji15]
Håper dere får varmen kjapt!
Var stille herfra ihvertfall, sto og badet ungene [emoji4]Er det bare min telefon som ikke oppdaterer? Eller 25 minutters stillhet?
Er det bare min telefon som ikke oppdaterer? Eller 25 minutters stillhet?
Det var sommer slottet til en egyptisk konge og har lang historie, er også en stor park der nå og slottet er nå div restauranter og midt inni er det borggård med svømmebasseng (der vi hadde festen vår) [emoji7]Hva/hvor er det?[emoji4]
En helt normal natt for meg dette, ikke så glad i søvn det nyeste tilskuddet i familien![]()
Er det bare min telefon som ikke oppdaterer? Eller 25 minutters stillhet?
Tilbake fra legen ...finne noe mat til jobb så er det bare å kjøre snart
Ah okiDet vet jeg faktisk ikke? Tror det er en runde på ca 20. Min
God vaktTilbake fra legen ...finne noe mat til jobb så er det bare å kjøre snart
Tenkte meg detPleier gå bra![]()
Godt er detIkke akkurat...[emoji6]
Ser det er litt tidligere enn da mine ble hentet. Nå blir de hentet alt fra 07.15- 07.30 av taxi. Skolen starter 08.00 her ogsåAh oki
Her går bussen 7.15
Skolen stwrter 8
Første arbeidsdag gikk bra! På vei hjem. Spent hvordan mini reagerer på det.
Må dere betale mye?Vel, en ting avklart ang bursdagen til snuppa, det blir bare for henne. Skal likevel høre med skolen om den er ledig selv om det blir litt dyrt