♫ Skravletråd februar ♫

Synes her var kaldt i dag.

Bruker vifteovn på morgenen, men pleier ikke trenge det på dagen. Greit at det er blitt altså 10 grader kaldere ute, men sååå stor effekt?

Kom til å se på panelovnen som skal stå på 22...

7 grader sto den på. Ikke barnesikring på den, snuppa trykker på den...

Brrr...da blir det jo fort kaldt[emoji15]
Håper dere får varmen kjapt!

Brrr...da blir det jo fort kaldt[emoji15]
Håper dere får varmen kjapt!
Bra nå

Men nå må jeg ikke glemme å hente i bhg....snuppa sov ikke 10-12, vi gikk tur 11 og kom hjem 12 og hun sovnet 13 så her er jeg litt i utakt med klokka og innser at jeg pleiet hente for en halvtime siden...

Er det bare min telefon som ikke oppdaterer? Eller 25 minutters stillhet?
Var stille herfra ihvertfall, sto og badet ungene [emoji4]

Hva/hvor er det?[emoji4]
Det var sommer slottet til en egyptisk konge og har lang historie, er også en stor park der nå og slottet er nå div restauranter og midt inni er det borggård med svømmebasseng (der vi hadde festen vår) [emoji7]

Veldig fint område

Svigerfar har kjøpt fisk til middag, eneste er at snuppa vil heller ha laks og jeg unngår gjerne fisk! Så hadde han sagt ifra hadde han sluppet å kjøpe den ene fisken for vi kommer nok heller til å kjøpe noe annet idag [emoji6]
Mannen koser seg da [emoji6]

Ah oki
Her går bussen 7.15
Skolen stwrter 8
Ser det er litt tidligere enn da mine ble hentet. Nå blir de hentet alt fra 07.15- 07.30 av taxi. Skolen starter 08.00 her også

Vel, en ting avklart ang bursdagen til snuppa, det blir bare for henne. Skal likevel høre med skolen om den er ledig selv om det blir litt dyrt

Back
Topp