♫ Skravletråd februar ♫

Da vet du hva du har å gjøre når sesongen starter igjen, kom deg oppover, og jeg skal sørge for å få tatt deg med på Lerkendal ja! :D
:D Tror jeg har sett to fotballkamper i hele mitt liv, og det er bare fordi svogeren er fotballfan så da ble fotballkveld med pizza :)

Hadde boblebad der vi bodde før og, det skal jeg aldri ha igjen. Maken til urenslige greier. Og må kjøres jevntlig med boblene på og klorin for å få renset rørene ordentlig. Så der forstår jeg godt mannen din, det går jo ikke. Har du varmeflaske, det kan også funke?
Blir vel sånn her og. Har alltid renset det etter bruk, men får jo ikke gjort det nå...
Varmeflaska er allerede blitt en bestevenn ;)

:D Tror jeg har sett to fotballkamper i hele mitt liv, og det er bare fordi svogeren er fotballfan så da ble fotballkveld med pizza :)

Desto enda større grunn til å dra deg med! Mannen får ordnet billetter via jobben, så det er bare å bestille tur oppover! :) Ta med mannen, så drar vi alle mann/dame alle! :D

Er det bare min telefon som ikke oppdaterer? Eller 25 minutters stillhet?

Synes her var kaldt i dag.

Bruker vifteovn på morgenen, men pleier ikke trenge det på dagen. Greit at det er blitt altså 10 grader kaldere ute, men sååå stor effekt?

Kom til å se på panelovnen som skal stå på 22...

7 grader sto den på. Ikke barnesikring på den, snuppa trykker på den...
Hehe, hørtes kjent ut :p
Vi har heldigvis bare panelovn på i gangen uttafor soverommene våre, så er ikke den verste plassen det er kaldt på hvis eldstemann justerer på den. Greit at han ikke når opp til varmepumpekontrollen på stua :laughing002

Tilbake fra legen ...finne noe mat til jobb så er det bare å kjøre snart

Back
Topp