Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En helt normal natt for meg dette, ikke så glad i søvn det nyeste tilskuddet i familienDet var jo ikke så mye?![emoji13] men bedre enn ingenting..
Takk, greit å være ferdigSå mye fint! Kos deg og slapp av med god samvittighet etter vel overstått.![]()
Da vet du hva du har å gjøre når sesongen starter igjen, kom deg oppover, og jeg skal sørge for å få tatt deg med på Lerkendal ja!![]()
Blir vel sånn her og. Har alltid renset det etter bruk, men får jo ikke gjort det nå...Hadde boblebad der vi bodde før og, det skal jeg aldri ha igjen. Maken til urenslige greier. Og må kjøres jevntlig med boblene på og klorin for å få renset rørene ordentlig. Så der forstår jeg godt mannen din, det går jo ikke. Har du varmeflaske, det kan også funke?
Takk takk [emoji7]Så fint bilde
Tror jeg har sett to fotballkamper i hele mitt liv, og det er bare fordi svogeren er fotballfan så da ble fotballkveld med pizza
![]()
Takk for derFlink du er, så fin den ble.
Når starter de?Så kjipt. Her var mine sistemann på ruta å ble hentet ca 07.30.
He he ja ikke santFaaancy!![]()
Det vet jeg faktisk ikke? Tror det er en runde på ca 20. MinNår starter de?
Hehe, hørtes kjent utSynes her var kaldt i dag.
Bruker vifteovn på morgenen, men pleier ikke trenge det på dagen. Greit at det er blitt altså 10 grader kaldere ute, men sååå stor effekt?
Kom til å se på panelovnen som skal stå på 22...
7 grader sto den på. Ikke barnesikring på den, snuppa trykker på den...

Jeg la meg lavt i pris, men det er mengder, så jeg har allerede solgt for nesten 1500
Skjønner ikke hvor alt kommer fra![]()
Jada ikke en sinnsykt pris.Dyrt. Men innafor
Hæ? Du sa nettopp du ikke likte snø!![]()
Pleier gå braDet klarer du vel
Jaja skal se om jeg får lurt med meg mannen ut til montaza [emoji7]
Mange gode minner derifra siden vi hadde bryllupsfesten vår der [emoji173]️
Ikke helt som det ble fremlagt akkurat