Gjorde nok godt for henne, ikke godt å ha det inne og presse i to dagerSå bra - flink!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde nok godt for henne, ikke godt å ha det inne og presse i to dagerSå bra - flink!![]()
Litt lyse, blir lett skitten. (for min smak)
Er det noe som tåler vann forresten? Tørr-vær sko kan være lysere
Bor i ecco jeg da. Det passer foten min.
Takk
Ble mye fint, ja. Blant annet en kjempefin høydemåler, armbånd med en blå traktor, eventyrbok med klassiske eventyr (type sånne jeg hørte da jeg var liten), gravert dåpskje, gravert dåpsrull til dåpsattesten, gravert dåpsramme og mye annet![]()
Joa, skal da ikke klage, får da alltids gjort en del[emoji4] Klager ikke, mange som har det verre enn meg! Har dere badekar? Så kunne du tatt deg et varmt bad, det kan lindre litt på bekkenet. Var det som hjalp litt hos meg.Fysj og æsj, kronisk er ikke morogodt gjort å få gjort noe da
![]()
Tror ikke jeg har sett en eneste kamp av de, men heier på de likevelbrukte å sjekke tabellen om hvor de lå på lista
![]()
Jeg har vintersko. Goretex joggesko.Jeg og´elsker Ecco-sko. Har mange, og får ikke nok.![]()
Oj så liteJoa sov vel 2,5 time trur jeg, han sov da men hosta så mye at jeg ikke fikk sove[emoji42]
Så fint bildeMorn morn alle sammen.Sovet godt?Her har det blitt null søvn.Har en avtale i dag og var så redd og forsove meg at jeg fikk ikke sove [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15]![]()
Jau[emoji2] [emoji106] [emoji16]

Nei nettop å derfor sa jeg noeAngrer på at jeg skrev dette. Skulle ikke, skulle ikke synke til det nivå.
Men jeg synes samtidig ikke at den tråden er det den ble sagt å være, og jeg føler fortsatt en så vemmen smak av dette her at... Jeg vet ikke. Jeg bare liker det ikke. Og synes "skravle videre som om ingenting var skjedd" er vanskelig.
Ha en fin dagGod morgen alle sammenakkurat pakket sekken og er klar for kurs med overnatting. Gleder meg til en. Bedre middag og hotell frokost [emoji1319][emoji1319]
Nei dessverre ikkeGikk jo ikke helt som forventet[emoji849]
Ikke helt som det ble fremlagt akkuratNettopp det samme så og kommenterte jeg[emoji4]
Takk for det søtaHa en super dag på jobb[emoji4]
Haha, gir god smak a gitt[emoji23] Har i helmelk selv og en liten dæsj med sukker[emoji3] Får du mye vondt i hodet av kaffe? Her er det omvendt, så lurer på, kan man få abstinenser av å ikke drikke kaffe en dag?[emoji50]
Så gøy, når flyttet dere? Vi flyttet inn nå i januar[emoji106] [emoji3] Var utsikten og huset vi forelsket oss helt i. Vi bor ikke helt nede ved vannet, da. Men bor i høyden, så har god utsikt uansett.Fineste utsikten det.Mannen og jeg flyttet nettopp pga. det. Nå finnes det knapt nok et hus/tomt som er så tett inntil fjæresteinene som vårt - love it!
![]()
Så gøy, når flyttet dere? Vi flyttet inn nå i januar[emoji106] [emoji3] Var utsikten og huset vi forelsket oss helt i. Vi bor ikke helt nede ved vannet, da. Men bor i høyden, så har god utsikt uansett.
Lurt å prøvr å selge rn pakke, lettere å selge daPrøver å slå hjel litt tid i dag, og har ryddet i klær. Hvordan prissetter man for salg? Helt vanlige klær type body, strømpebukse, yttertøy.
Er det mye klær?Str 74 [emoji6]
Ikke et eneste merke, for det selger bedre alene, så det er snakk om type HM/KappAhl/Lindex/NameIt/Cubus.
Tenker helst pakke, for jeg syns det er litt pes å selge unna ett og ett plagg (så det gjør jeg bare med merkeklær, siden det lønner seg for meg).
Sist gjorde jeg kort prosess og solgte hele garderoben i 62 for 500 [emoji85]
Oh yeFor dem som husker mine (Vel, min datters) mange turer på potte i går. Endelig suksess!