Nå må du ikke være så vrang![]()
Ikke vrang, bare kresen[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå må du ikke være så vrang![]()
Nei, er en barneTV serie som er ganske irriterende
Lite fotball diskusjoner herInnspill fra mannen på sidelinjen her - "Dere driver ikke å diskuterer fotball på dette forumet ditt da?". Han sitter og ser Man Utd... Og litt mer oppesen enn vanlig, fordi dem leder 0-3.![]()
Og på plasser der det er bare damer, der blir det alltid drama. Merker det både på jobb og sen gang jeg drev aktivt i stallen.

Innspill fra mannen på sidelinjen her - "Dere driver ikke å diskuterer fotball på dette forumet ditt da?". Han sitter og ser Man Utd... Og litt mer oppesen enn vanlig, fordi dem leder 0-3.![]()
Får vel lage gele snart
Haha! Det hadde vært artigheia Brann!

Bare et
Man vet at svigermor er rimelig spesiell når legen hennes ikke vil ha henne som pasient lengre

Det gjenstår å seJo da, men hadde vært gøy og kommet langt over.
Om ikke lenge stikker jeg på trening, hvor mye klarer dere før jeg kommer tilbake![]()
Full kontrollDet er farlig det.
Du kan gli og slå deg, best å stå i ro når man dusjer og ikke hoppe
Ja, det var du som skulle lage det i dag ja, og trengte påminnelse. Jeg trengte en påminnelse om hvem det var som trengte påminnelsen.![]()
Hatt en fin dag?Mektig imponert jeg! Sist var det side 75 og innlegg "1495, mens nå er det side 97 og #1934!Bra jobba!!
![]()
Usj å så man u daInnspill fra mannen på sidelinjen her - "Dere driver ikke å diskuterer fotball på dette forumet ditt da?". Han sitter og ser Man Utd... Og litt mer oppesen enn vanlig, fordi dem leder 0-3.![]()
He he å ja da såIkke vrang, bare kresen[emoji12]
Pfft... "Vi skal slukke Brann, vi skal slukke Brann!![]()
![]()
Oh yes det skriver jeg under påUff, det har jeg hørt er veldig vondt.![]()