Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt sånn av og på. Er mer svimmel de dagene jeg er sliten.Svimmel.... veldig svimmel.. flere som plages med det?
Høres helt normalt ut! Er nok livmoren som vokser slik at den eller det rundt strekker seg som kan gjøre at man får smerterHei. Kan jeg spørre om noe i forhold til symptomer/plager her? Jeg er i uke 7+0, og har vært veldig heldig med graviditetssymptomer så langt. I dag tidlig fikk jeg plutselig veldig vondt helt nederst i magen. Litt vanskelig å forklare smertene, men det lignet litt på mensensmerter. Det hele varte i kanskje 15 minutter, og jeg har foreløpig ikke vært noe mer plaget etter dette. Er det noen av dere som vet hva dette kan skyldes eller har dere opplevd det samme? Dette er første gang jeg er gravid, og vet derfor ikke helt hva som er vanlig og uvanlig xsmile8
Tusen takk for svarHøres helt normalt ut! Er nok livmoren som vokser slik at den eller det rundt strekker seg som kan gjøre at man får smerter![]()

JaSvimmel.... veldig svimmel.. flere som plages med det?
Har også kjent det litt ubehagelig under ribbeina. Vil tro det mest sannsynlig kan være luftsmerterFortsatt sykt ømme bryst,vondt I sete, rygg,stiv I nakken ,hodepine og tidligere idag begynte jeg å verke I ribbenet under venstre bryst!Hva er d som skjer? Andre som opplever dette?
Signerer denne!Sur og trøtt![]()