Symptomtråd

Jeg er bare så ekstremt trøtt! Denne helgen har jeg ikke gjort annet enn å sove. Uff... Føler meg ikke veldig produktiv

Jeg er så irritert på alt hele tiden! [emoji14]

Hei. Kan jeg spørre om noe i forhold til symptomer/plager her? Jeg er i uke 7+0, og har vært veldig heldig med graviditetssymptomer så langt. I dag tidlig fikk jeg plutselig veldig vondt helt nederst i magen. Litt vanskelig å forklare smertene, men det lignet litt på mensensmerter. Det hele varte i kanskje 15 minutter, og jeg har foreløpig ikke vært noe mer plaget etter dette. Er det noen av dere som vet hva dette kan skyldes eller har dere opplevd det samme? Dette er første gang jeg er gravid, og vet derfor ikke helt hva som er vanlig og uvanlig xsmile8

Hei. Kan jeg spørre om noe i forhold til symptomer/plager her? Jeg er i uke 7+0, og har vært veldig heldig med graviditetssymptomer så langt. I dag tidlig fikk jeg plutselig veldig vondt helt nederst i magen. Litt vanskelig å forklare smertene, men det lignet litt på mensensmerter. Det hele varte i kanskje 15 minutter, og jeg har foreløpig ikke vært noe mer plaget etter dette. Er det noen av dere som vet hva dette kan skyldes eller har dere opplevd det samme? Dette er første gang jeg er gravid, og vet derfor ikke helt hva som er vanlig og uvanlig xsmile8
Høres helt normalt ut! Er nok livmoren som vokser slik at den eller det rundt strekker seg som kan gjøre at man får smerter :)

Så sulten hele tiden! Som en ulv.. altså jeg spiste en 170g hamburger med bacon og løkringer på og chips igår,like sulten:D

Hormonell til tusen, av og på med kvalme og de siste dagene har jeg hatt halsbrann på natta. Veldig overrasket over at halsbrannen kom såpass tidlig.

Fortsatt sykt ømme bryst,vondt I sete, rygg,stiv I nakken ,hodepine og tidligere idag begynte jeg å verke I ribbenet under venstre bryst!Hva er d som skjer? Andre som opplever dette?

Fortsatt sykt ømme bryst,vondt I sete, rygg,stiv I nakken ,hodepine og tidligere idag begynte jeg å verke I ribbenet under venstre bryst!Hva er d som skjer? Andre som opplever dette?
Har også kjent det litt ubehagelig under ribbeina. Vil tro det mest sannsynlig kan være luftsmerter :) Er i hvertfall ganske oppblåst selv til tider :P

Har fått masse kviser. Aldri vært plaget med det før. Får kanskje 2-3 stykk akkurat ved el og tr, men nå er det en hel gjeng som har slått leir på trynet mitt :O

Skiftende humør, metallsmak i munnen som kommer og går (har gitt seg mer nå, hadde det mye de første ukene), og ømme bryst. Var også kveldskvalm en periode, men det har gitt seg mer nå. Når jeg tenker på det så kunne det henge sammen med metallsmaken faktisk. Eller så legger jeg bare ikke like mye merke til det (kvalmen altså), for det var ikke så voldsomt.

Kvisene som jeg trodde var tilfeldige, viser seg å ha familieforøkning. Hakepartiet mitt ser ikke ut :-/
Sovnet på sofaen kl 14.15 i dag og våknet først kl 17! :-0 Men det var godt å få hvile litt etter jobb. Ulempen var at jeg var ihelsulten når jeg våknet og da jeg åpnet boksen med middagsrester fra søndag brekte jeg meg... Måtte på butikken og endte opp med en ristorante pizza. Satt og spiste og plutselig ble jeg skikkelig kvalm, kaldsvettet og var sikker på at jeg kom til å kaste opp. Slapp heldigvis det da.
Brystvortene mine har også vært mye mer sensitive nå siste dagene.
Håper jeg slipper unna kvalme og oppkast..

Igår kom kvalmen, og idag har jeg ikke følt meg bra på jobb. I tillegg kommer d kviser... :wacky::grumpy:

Skikkelig vondt i korsrygg, litt kvalm på kveldene, ømme pupper (di har blitt mindre ømme med tiden:eek:) og veldig sliten..

Ehm glem det jeg skrev om at metallsmaken har gitt seg, den kom tilbake for fullt i dag. For et merkelig symptom egentlig ...

Back
Topp