Spørre, leke og bli kjent.

Oj, henger jo helt etter jeg nå! La oss se hva jeg husker :P
Jeg er 36, men føler meg 10 år yngre :P Har permisjon til slutten av november. Jobber i oljebransjen, noe som brått ikke føles så trygt og godt lenger :/ Ammer flere ganger om natten og her bites det støtt og stadig hvis jeg er så dum å tilby uten at hun har lyst på ;) I kveld har jeg vært på trening og det føles helt magisk å ha motivasjon til det! Har også lagt om på kostholdet, så har gått ned rundt 3 kg på 3 uker. Merkes allerede på klærne og det er så gøy! Og ikke minst er det godt med litt alenetid.
Har dere vært borte fra barna over natten enda?
Flott med trening og motivasjon. Du er flink:D

Samboer og jeg var i London i to netter. Det var overraskende deilig. Visste at ho hadde det bra hos farmora si, så slappa greit av.

Huff da. Du får diske opp med en kopp kaffe til henne. Uansett tror jeg hun innerst inne nyter de dagene hun får med lille :)

Jeg drar straks på jobb, fød jeg og min kjære skal på spa (tyrkisk bad) i ettermiddag, før der blir nattevakt. Liker ikke nattevaktshelgene :( enn du da?

Så flink du er som trener!

Jeg har enda ikke vært vekke en natt. Hun hadde ikke sovet noe uten meg..

God morgen :) ja, vi har sovet til åtte idag og da føler mor seg nesten uthvilt. Alt bra med dere?

Så deilig! Her har lillegutt endelig begynnt å sove natten igjennom, etter 9 måneder med hyling, kaving og styr. Hadde et lite tilbakefall inatt, så er ikke blitt mye søvn på mor inatt, men ellers er alt bra med oss :)

Så deilig! Her har lillegutt endelig begynnt å sove natten igjennom, etter 9 måneder med hyling, kaving og styr. Hadde et lite tilbakefall inatt, så er ikke blitt mye søvn på mor inatt, men ellers er alt bra med oss :)

Da fortjener dere hele netter med søvn :) Jeg har alltid ammet mye på natt, men sluppet våkenetter og hyling, så jeg klager ikke

Så bra du er godt i gang med treningen. Hadde en god rytme på det i permisjonen, men tiden strekker ikke helt til etter jeg startet i jobb. Må skjerpe meg :/

Jeg har vært borte over natten. Jobber natt annenhver helg. Neste helg reiser jeg og mannen på kjærestehelg til Åre, hotel og spa. Blir ei natt og da skal lillegutt overnatte hos besteforeldrene. Gleder meg til litt kvalitetstid. Har du vært borte over natten?
Åh, så deilig det høres ut!! ❤️ Jeg har ikke vært borte nei... Tror ikke jeg har vært borte mer enn to timer jeg :/

Flott med trening og motivasjon. Du er flink:D

Samboer og jeg var i London i to netter. Det var overraskende deilig. Visste at ho hadde det bra hos farmora si, så slappa greit av.
Hvordan gikk det med ammingen da? Pumpet du?
Jeg er invitert i utdrikningslag i begynnelsen av november. I Køben. Men jeg har for det første ikke lyst til å være borte fra snuppa. Og så synes jeg det er for mye penger å bruke for meg som har familie. Er jeg skikkelig kjip? :P Det blir jo til at det er kun de single som drar når de må arrangere sånt i utlandet over en hel helg...

Er dere flinke til å la dere bli spandert på?
Jeg fikk nettopp 100 000 fra mamma og pappa. Det er jo helt fantastisk, men likevel skikkelig vanskelig å ta imot! (Forskudd på arv og vi bruker det på ny bil)

Hvordan gikk det med ammingen da? Pumpet du?
Jeg er invitert i utdrikningslag i begynnelsen av november. I Køben. Men jeg har for det første ikke lyst til å være borte fra snuppa. Og så synes jeg det er for mye penger å bruke for meg som har familie. Er jeg skikkelig kjip? :P Det blir jo til at det er kun de single som drar når de må arrangere sånt i utlandet over en hel helg...
Du er ikke kjip:) det må du føle på selv.
Jeg hadde spreng ja, hadde med pumpe, men endte med å stå i dusjen å håndmelke.

Jeg fikk nettopp 100 000 fra mamma og pappa. Det er jo helt fantastisk, men likevel skikkelig vanskelig å ta imot! (Forskudd på arv og vi bruker det på ny bil)
Så herlig. Her er besteforeldra veldig ivrig på å kjøpe klær og slikt vi trenger til lillemor. Det er snilt da, men syns jo vi kan prøve å ordne litt selv også.

Er dere flinke til å la dere bli spandert på?

Jeg er ganske flink til det :D mormoren her vil helst betale for alt vi trenger til den lille. Sier ja til noe og nei takk til noe. Får litt dårlig samvittighet når andre bruker mye penger på meg.

Jeg er ganske flink til det :D mormoren her vil helst betale for alt vi trenger til den lille. Sier ja til noe og nei takk til noe. Får litt dårlig samvittighet når andre bruker mye penger på meg.
De gjør det jo fordi de har lyst, og mulighet :)

Back
Topp