Spørre, leke og bli kjent.

Nattevakter virker utrolig tøft. Hvordan takler du skiftet mellom natt og dagvakter? Mannen jobber også turnus med flere nattevakter i mnd. Han blir helt ødelagt :p Men så er ikke han noe flink til å planlegge med å legge seg tidlig o.l. heller da...

Her har vi ingen store planer for dagen. Kanskje et kafébesøk eller noe. Eldste vil gjerne på badeland men minstefrøken er skikkelig snørrete enda så det utgår :( Nå har hun vært ordentlig forkjølet i over tre uker! Var bra forrige helg, men så blusset det opp igjen. Øyebetennelse også, men den ser kanskje ut til å være på retur nå. Første dag i dag uten puss da hun sto opp. Er ikke det fryktelig lenge å være syk? Har forresten kun hatt feber to netter, mens det brøt ut første og andre gang.

Jeg har nattevakter hver andre helg, men hvilende nattevakt. Det er slitsomt, det gir lite fridager da jeg jobber man-fre en annen plass, men det er også gode penger å tjene og motivasjonen min er at jeg vet det kun er for en periode. Er forholdsvis nyutdannet, så må ta de erfaringen jeg kan få :)
 
Jeg har nattevakter hver andre helg, men hvilende nattevakt. Det er slitsomt, det gir lite fridager da jeg jobber man-fre en annen plass, men det er også gode penger å tjene og motivasjonen min er at jeg vet det kun er for en periode. Er forholdsvis nyutdannet, så må ta de erfaringen jeg kan få :)


Kjenner jeg er glad jeg har kontorjobb som innebærer 8-16 jobbing. Samboer jobber turnus, så hadde nok blitt vanskelig.
 
Mandag til fredag en plass og hvilende nattevakt annenhver helg hørtes slitsomt ut ja. Selv for en periode. Men man gjør det man må

Utdannet meg til kontorjobb jeg
8-16 men fleksibel arbeidstid som passer meg
 
Kontorjobb ja, det ønsker jeg meg nå. Men har jo bare ett semester igjen så blir jeg norsk og engelsk lærer.. Er jo litt kontorjobb det også da.
 
Aldri, aldri mer skal jeg skryte av at lillegutt begynner å forstå det med legging og nattesøvn. Altså, nå tilter det snart for meg. Øra mine tåler ikke mer hyling :(
 
Lærer har jeg alltid hatt lyst til å bli. Men så er jeg økonom....
 
Hva lurer vi på i dag da?

Hva har dere planer om?

Og har dere motivasjon til meg som skal rydde og tømme dette for maling?
856ae85e62010578066997a8f78f846b
60c218adc7d7317a539266a852d7c461
 
Hva lurer vi på i dag da?

Hva har dere planer om?

Og har dere motivasjon til meg som skal rydde og tømme dette for maling?
856ae85e62010578066997a8f78f846b
60c218adc7d7317a539266a852d7c461
Jeg sier bare lykke til. Begynn i ene enden eller noe. Sorter vekk det ho skal ha og ikke ha?
 
Jeg sier bare lykke til. Begynn i ene enden eller noe. Sorter vekk det ho skal ha og ikke ha?


Signerer denne altså! Det er kjedelig å begynne, men tenkt så fint det blir til slutt :)
Og Sett på musikk når du jobber, det gjør jeg å da blir ting litt mer gøy
 
Signerer denne altså! Det er kjedelig å begynne, men tenkt så fint det blir til slutt :)
Og Sett på musikk når du jobber, det gjør jeg å da blir ting litt mer gøy
Jeg begynte i går.

Håper mannen fortsetter litt nå på dagen i dag og så er det om jeg har noe særlig med energi når jeg har fått tre unger i seng i kveld, han skal spille fotballkamp.

Men vi har noen timer nå på dagen frem til foreldresamtale, middag og lekser før altså han drar på kamp mens jeg tar meg av ungene. Så vi får håpe det går rett vei.

Det aller meste skal hun beholde. Utenom senga og noe klær som er for smått men det hadde vi en gjennomgang på i vår så det er ikke så mye.

Hun har ikke mye leker på rommet. Det er Lundebyhuset mitt. Som hun har fått kjeller og noe nye møbler og folk til.
Og bøker.
Og ellers bare random ting hun har lekt med der. For ellers bor resten på loftet egentlig. Eller playmoslottet og Legobåten bor kanskje nede.
 
Her har vi vært ute å handlet, trillet tur, lekt på lekeplassen og kontroll på helsestasjonen. Snart skal jeg en liten tur på jobb før vi tenkte oss på en fjelltur med lille i bæremeisen :)
 
Her har vi vært ute å handlet, trillet tur, lekt på lekeplassen og kontroll på helsestasjonen. Snart skal jeg en liten tur på jobb før vi tenkte oss på en fjelltur med lille i bæremeisen :)
Effektiv dag

Her er lille på dagens andre trilletur, men det er ca det eneste vi har gjort i dag....
 
Her var vi vært på babysang idag. Det var kjekt selv om min var litt større enn de andre babyene :)
 
Babysang er gøy. Vi hadde kombinert babysang og åpen bhg som jeg gikk i med eldste en periode
 
Grøt i 19-tida og melk etterpå. Litt kos også legger jeg han i senga si :) enkelt å greit :p går stot sett veldig bra!
 
På badet. Bleie og pysj og pusse tanna. Få nattakos av søsken
Så ammes hun o søvn i dobbeltsenga

I kveld tar det tid....det gjør vel ofte det
 
Grøt i 19-tida og melk etterpå. Litt kos også legger jeg han i senga si :) enkelt å greit :p går stot sett veldig bra!

Sovner han da bare av seg selv? Kan du gi meg den vidunderkuren for å få til det? Her er det grining, opp å stå, full fart i senga, grining og enda mere grining. Leggingen kan ta alt fra
30min til 3-4 timer. Skjønner ikke hvordan jeg skal få til å endre det.
 
Back
Topp