Min har 6 tenner og biter på alt som kan bites på. Er blå både på skulderen og på foten etter han har bitt meg. Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det fortjente duCreeds til mannen. Kommer etter lang arbeidsdag. Lillegutt er lagt, huset er ryddet og shinet og et glass vin står klart til meg på bordet. Kan ikke klage da <3
Creeds til mannen. Kommer etter lang arbeidsdag. Lillegutt er lagt, huset er ryddet og shinet og et glass vin står klart til meg på bordet. Kan ikke klage da <3
Creeds til mannen. Kommer etter lang arbeidsdag. Lillegutt er lagt, huset er ryddet og shinet og et glass vin står klart til meg på bordet. Kan ikke klage da <3
Sånne kvelder kan være slitsomme. Mi sovner stort sett bare om jeg legger henne. Åssen er det med dere andre? Klarer far å ta støyten?Her ville ikke snuppa sove i kveld. Falt endelig til ro nå 22:00
Sånne kvelder kan være slitsomme. Mi sovner stort sett bare om jeg legger henne. Åssen er det med dere andre? Klarer far å ta støyten?
Rart det derMin ammes fremdeles i søvn, og det klarer ikke far.
Rart det dervi prøver å avvende det, men det går heller dårlig,
Jeg ønsker liksom å tro at ho avvender seg selv. Jeg er tilhenger av søvn, og hvis det er amming i søvn, og amming på natt, vel, da gjør vi det. Ammer du mye på natt ?Ja, har også tenkt på det. Men aner ikke hvordan hun skulle sovnet på andre måterHun har aldri sovnet lett på dagtid. Men på kvelden sovner hun alltid (okei, ikke idag da) på puppen med en gang. Så den kampen vil jeg ikke ta enda.
Jeg ønsker liksom å tro at ho avvender seg selv. Jeg er tilhenger av søvn, og hvis det er amming i søvn, og amming på natt, vel, da gjør vi det. Ammer du mye på natt ?
Mi spiser mye på dagtid, men jaggu skal ho henge i puppen på natt også. Tror ho er veldig selskapssyk, og trenger nærheten. Og jeg er som sagt tilhenger av søvn... Men håper det blir litt anderledes når ho runder året.Jeg tror det samme. Her blir det amming så lenge hun vil, tenker jeg.
Ammer mye på natt, ja. Har nesten tatt seg opp i det siste.. Min er ikke så interessert i fast føde, så jeg tenker hun trenger det. Noen ganger er hun ikke sulten, men sovner med en gang hun får pupp. Dårlig vane, men da sover vi mer begge to.
Hva med deg?
Mi spiser mye på dagtid, men jaggu skal ho henge i puppen på natt også. Tror ho er veldig selskapssyk, og trenger nærheten. Og jeg er som sagt tilhenger av søvn... Men håper det blir litt anderledes når ho runder året.
Oj, henger jo helt etter jeg nå! La oss se hva jeg husker
Jeg er 36, men føler meg 10 år yngreHar permisjon til slutten av november. Jobber i oljebransjen, noe som brått ikke føles så trygt og godt lenger :/ Ammer flere ganger om natten og her bites det støtt og stadig hvis jeg er så dum å tilby uten at hun har lyst på
I kveld har jeg vært på trening og det føles helt magisk å ha motivasjon til det! Har også lagt om på kostholdet, så har gått ned rundt 3 kg på 3 uker. Merkes allerede på klærne og det er så gøy! Og ikke minst er det godt med litt alenetid.
Har dere vært borte fra barna over natten enda?
God morgenalt bra med alle sammen?
Oj, henger jo helt etter jeg nå! La oss se hva jeg husker
Jeg er 36, men føler meg 10 år yngreHar permisjon til slutten av november. Jobber i oljebransjen, noe som brått ikke føles så trygt og godt lenger :/ Ammer flere ganger om natten og her bites det støtt og stadig hvis jeg er så dum å tilby uten at hun har lyst på
I kveld har jeg vært på trening og det føles helt magisk å ha motivasjon til det! Har også lagt om på kostholdet, så har gått ned rundt 3 kg på 3 uker. Merkes allerede på klærne og det er så gøy! Og ikke minst er det godt med litt alenetid.
Har dere vært borte fra barna over natten enda?