Spørre, leke og bli kjent.

Men det er jo ikke lenge til :-D Så deilig!

Ja, må tillate det noen ganger. Men skulle gjerne hatt en litt annen permisjon for oss begge da :) Det startet egentlig med timer hos fysio, hvor de over tid har fulgt motorikken hennes. Da hun ved 6 måneders alder tilsvarte 3 måneders motorikk fulgte de tettere opp. Høyre armen visner i mageleie, og ho bruker da kun venstre arm til alt. Dette gjør at hun har vanskelig for å komme seg rundt, og må ha hjelp. Samtidig har hun dårlig balanse, men det er ikke så rart med bare en arm som lystrer. Etter 2 måneder hos fysio og barnelege så måtte de sende ballen videre, da muskulatur ikke har hjulpet. Så da får vi se. Nå er hun straks 7 måneder. Hun kommer seg rundt ved hjelp av kanten på matta :) Men høyrearmen blir liggende under henne, så vi må ta den fram for henne.
Det kan jo hende det går seg til med den armen . har de sagt noe om hva de tror da? kan det være no nerver som ikke er rett kobla? får håpe det er noe som lar seg fikse, selvom mange har klart seg her i livet med bare en velfungerende arm. :)

Det kan jo hende det går seg til med den armen . har de sagt noe om hva de tror da? kan det være no nerver som ikke er rett kobla? får håpe det er noe som lar seg fikse, selvom mange har klart seg her i livet med bare en velfungerende arm. :)
Ja, så absolutt! Og det er hva vi håper på også :-) Foreløpig tror de at det kan sitte i leddet, fordi hun har en kneppelyd i skulderen, samt en stor ekstra valke under armen. Slik at så fort hun belaster den på noe vis, så svikter den. For så lenge hun ikke belaster den, så klarer hun å bruke den i ryggleie :-) Men disse mammahjertene bekymrer seg allikevel :-P Og de tror det er av samme grunn at hun henger etter motorisk, fordi armen hindrer henne. Så det kan helt sikkert fikses :-) Bare spent på hva de sier. Og skulle selvsagt ønske hun slapp mer sykehus nå.

Hva skal dere i helga da?

I helgen har jeg nattevaktshelg, itilegg skal jeg og mine kjære på spa imorgen, på lørdag blir det lunch med mormor og på søndag skal vi hele familien på tur. Ut i marka og steke vafler på bålpanna. Gleder meg til litt familiekos etter ei lang arbeidsuke.

Bitende baby, er det flere som
sliter med det? Mi har nettop fått tann.. Og ho vet hva den kan brukes til. Au!

Min har snart 8 tenner.. Biter ikke i puppen, men biter meg overalt sndre steder. Elsker å bite meg i skulderen av alle ting! Rart at de søte bittesmå tennene kan gjøre SÅ vondt

Back
Topp