Spørre, leke og bli kjent.

Så flink du er som trener!

Jeg har enda ikke vært vekke en natt. Hun hadde ikke sovet noe uten meg..
Hadde fremdeles 10 ekstra babykilo som satt godt, så jeg måtte bare ta grep for å få det litt bedre med meg selv ;)
 
Du er ikke kjip:) det må du føle på selv.
Jeg hadde spreng ja, hadde med pumpe, men endte med å stå i dusjen å håndmelke.
Men hun tok puppen greit etterpå. Ingen problemer med produksjonen?
 
I dag har jeg faktisk ingen planer enda.

Vet ikke om noe.

Ideelt sett derfor begynne på rommet til mellomste, det må tømmes og vaskes ned, det skal males.

Men vi får se hva mannen har planlagt.
 
Skal ut å prøve kjoler, er forlover til ei venninne. Og bryllupet er om en mnd:p

I natt lå jeg og grubla: dere som bare har ett barn, blir det julenisse i år?
 
Vi hadde ikke nisse da eldste var fire mnd. Vi hadde året etter.

Om vi hadde bare lille, et år i jula, tror jeg at jeg hadde droppet det i år. Så liten, ikke noe forhold til hva en nisse et, trolig redd.

Vi har to eldre som forventet nissen selv om de mer eller mindre vet at det er onkel eller morfar (i fjor ble de enige om at morfar har bijobb som nissens hjelper...) så det kommer sikkert en
 
Ho ville ikke slippe puppen de første dagene. Så ho hadde nok merka at jeg var borte. Melka har jeg enda :)
Så bra :) Er den ammingen jeg er mest redd for med å være borte. Har ikke lyst til å ødelegge for den. Gir du kun pupp nå eller får hun fremdeles litt flaske?
 
Nattevakt 1/3 ferdig. Hurra :) hvilke planer har dere idag?
Nattevakter virker utrolig tøft. Hvordan takler du skiftet mellom natt og dagvakter? Mannen jobber også turnus med flere nattevakter i mnd. Han blir helt ødelagt :p Men så er ikke han noe flink til å planlegge med å legge seg tidlig o.l. heller da...

Her har vi ingen store planer for dagen. Kanskje et kafébesøk eller noe. Eldste vil gjerne på badeland men minstefrøken er skikkelig snørrete enda så det utgår :( Nå har hun vært ordentlig forkjølet i over tre uker! Var bra forrige helg, men så blusset det opp igjen. Øyebetennelse også, men den ser kanskje ut til å være på retur nå. Første dag i dag uten puss da hun sto opp. Er ikke det fryktelig lenge å være syk? Har forresten kun hatt feber to netter, mens det brøt ut første og andre gang.
 
Hadde fremdeles 10 ekstra babykilo som satt godt, så jeg måtte bare ta grep for å få det litt bedre med meg selv ;)

Skjønner det. Vi har forsøkt å ta litt grep om kostholdet i det siste - har vært så godtesyk helt siden fødselen :p
 
Vi skal i konfirmasjon idag.

Jeg (og hele familien) har gledet oss til nisse på julaften igjen. Dette er første baby på lenge i familien. Men det blir kanskje ikke såå gøy i år - vet ikke hvor mye hun får ut av det :)
 
Back
Topp