Bekymret...

Spørs om det er legevakta jeg bør gå til neste gang, følte meg ikke noe godt tatt i mot hos fastlegen, fikk jo ikke komme inn til min lege en gang.
Hun snakket mye om spontanabort men var jo ikke derfor jeg ville snakke med dem...
Følte meg trist å forvirret, dårlig start for en førstegangs gravid:confused:
Fikk bare beskjed om at de ikke sendte til ul så tidlig for det var ikke noe å se i uke 7...
Ring legevakta neste gang ;-) men mest sannsynlig går nok alt fint altså. Det er helt normalt med brunt og rødt blod så lenge det ikke er snakk om mengder og store klumper :)

Ring legevakta neste gang ;-) men mest sannsynlig går nok alt fint altså. Det er helt normalt med brunt og rødt blod så lenge det ikke er snakk om mengder og store klumper :)
Ringte legevakten, men de gjorde heller ikke slike ting:confused:
Men så langt er det bare en liten mengde veldig lyserosa utflod så er ikke veldig bekymret enda:happy:

Fortsatt lyse rød/rosa utflod, føler meg ikke lenger gravid, får se hva ultralyd viser på onsdag.
Jeg er forberedt på det værste men håper på det beste:Heartpink

Pleieren sa også at de ikke brukte å sende folk til ultralyd fordi man ikke kom til å se noe uansett.
Å så bablet hun i vei om at de ikke kunne gjøre noe for at jeg ikke skulle miste om det var det som var på gang.
Kjente jeg ble mer å mer lei meg for selvfølgelig er det ikke noe de kan gjøre, det var jo ikke derfor jeg var der....:sorry:
SA er jo greit, er MA jeg er redd for..

Hei! Hva betyr MA?
Hilsen fersk ;)

Ah ok. Tusen takk for svar. Det er altså det som skjer før SA da?
Det kan være det, men man kan også gå uten å få noen symptomer.
Noen finner det ikke ut før ordinær ul i uke 18.
Men blødningen kan å være uskyldig, men jeg klarer ikke å få ro i kroppen før jeg får svar på om det er liv eller ikke:shy:

Huff, så ekkelt. Har du blødd mye? Klumper?
Bra du skal inn til UL å se.
Føler virkelig med deg!

Huff, så ekkelt. Har du blødd mye? Klumper?
Bra du skal inn til UL å se.
Føler virkelig med deg!
Nei fyller kanskje ett halv eller litt over ett halvt truseinnlegg på en dag (kan ikke si for sikkert da jeg bytter ofte)
Ingen klumper å det er fortsatt "utvannet" ikke typisk mensen blod eller noe sånt, syns bare det har vart så lenge.
Å selvfølgelig så har jeg jo lest at noen opplevde dette når de hadde en ma:(
Men vi får svar i morgen, har time kvart over to får bare vente med svar til da:shy:

Ja, det blir spennende å høre. Da får man uansett et svar på hva det kan komme av.

Ja, det blir spennende å høre. Da får man uansett et svar på hva det kan komme av.
Ja håper det, å så er der greit å vite tidlig om det ikke er liv der.
Greit å ta det rolig å prøve på nytt når kroppen er klar igjen:)
Men akuratt nå så får vi bare håpe at alt står bra til der nede å at det er en grei forklaring på resten:happy:

Åååh, jeg føler sånn med deg Wall-e!! :Heartpink

Har selv hatt litt blødninger og føler at brystene ikke er like ømme, og føler meg rett og slett ikke gravid lengre. Jeg er (forhåpentligvis) 6+2 i dag. På onsdag tok jeg en blodprøve som var på 420, men prøven jeg tok på fredag får jeg ikke svar på før tidligst i morgen ettermiddag. Ventetiden er helt forferdelig..

Har du snakket med søsteren til samboeren din? I tilfelle, hva sa hun??

Masse lykke til i morgen! Jeg skal krysse fingre og tær for at den lille spiren har klamret seg fast!

:Heartbigred

Åååh, jeg føler sånn med deg Wall-e!! :Heartpink

Har selv hatt litt blødninger og føler at brystene ikke er like ømme, og føler meg rett og slett ikke gravid lengre. Jeg er (forhåpentligvis) 6+2 i dag. På onsdag tok jeg en blodprøve som var på 420, men prøven jeg tok på fredag får jeg ikke svar på før tidligst i morgen ettermiddag. Ventetiden er helt forferdelig..

Har du snakket med søsteren til samboeren din? I tilfelle, hva sa hun??

Masse lykke til i morgen! Jeg skal krysse fingre og tær for at den lille spiren har klamret seg fast!

:Heartbigred
Ja den er utholdbar.
Hun sa at det var normalt med blødning så ikke nå info jeg ikke hadde hørt før desverre :confused:
Men kunne bare spørre å måtte ha lav terskel for det.
Tusen takk, ja vi krysser alt her også:Heartred

Håper du får gode nyheter på ul i morgen <3 hvor langt på vei er du nå?

Er på Rosenborg kamp med søstra å selvfølgelig så kom det litt friskt blod nå:(
Er så lei meg, selvfølgelig fortsatt håp men jeg vet ikke hva jeg skal tro lengre:oops:

Som mange har sagt tidligere så er det veldig vanlig å blø litt i begynnelsen av svangerskapet! Har ei venninne som ble sykemeldt pga ganske store blødninger og hun har fortsatt termin i oktober :D Håper og tror alt står bra til! Men godt du får sjekket det i morgen så du forhåpentligvis kan nyte den voksende spira igjen :)

Back
Topp