Bekymret...

Mummitrollspiren

Elsker forumet
har vært å gått langtur med samboern, ble veldig sliten å turen gikk ikke like fort som før.
Kom hjem å ser brunlig utflod i truseinnlegget...
Nå er jeg kjæmpe redd for at det kan skje noe med spiren:sorry:
Har ikke noe vondt, å vet at det ikke trenger å være noe galt, men har liksom ikke had noe slikt før.
Det dekket ikke hele innlegget men følte det var mye likevel:oops:
 
Jeg fikk også brunlig utflod i går og bittelitt i dag :( men ikke hatt noe vondt. Jeg skulle hatt tr imorgen og det er visst vanlig å få sånt på den tiden. Og ved brunlig betyr det gammelt blod:) jeg prøver å slappe av, men jeg merker jeg er bekymret og redd det skal bli mer. Sjekker trusen ofte og livredd det skal være blod ved dobesøk :/

Klem til deg <3 jeg vet akkurat hvordan du har det :) mest sannsynlig går det helt fint med oss begge:)
 
Jeg fikk også brunlig utflod i går og bittelitt i dag :( men ikke hatt noe vondt. Jeg skulle hatt tr imorgen og det er visst vanlig å få sånt på den tiden. Og ved brunlig betyr det gammelt blod:) jeg prøver å slappe av, men jeg merker jeg er bekymret og redd det skal bli mer. Sjekker trusen ofte og livredd det skal være blod ved dobesøk :/

Klem til deg <3 jeg vet akkurat hvordan du har det :) mest sannsynlig går det helt fint med oss begge:)
Godt å høre det ikke er bare jeg som reagerer sånn, er sånn som deg.
Kjenner at jeg vil sjekke hele tiden.
Liker ikke denne følelsen:sorry:
Håper det bare var denne runden å at det ikke går over til nytt blod å smerter!

Tusen takk, hjelper å ha støtte<3
Tør nesten ikke å si det til samboern, vil ikke bekymra han for noe som ikke trenger å være noe som helst<3
 
Selvfølgelig så fikk jeg store smerter i korsrygg å mage i natt, minnet om sterk mensen smerte.
Sov veldig dårlig.
Etter å ikke har hatt mye til symptomer så klarte jeg ikke å ta til meg smertene som noe positivt, var skrå sikker på at jeg skulle våkne til masse blod.
Heldigvis ingen blod, bare super trøtt.
får se hvordan dagen blir idag, tror ikke legen tar meg inn om det ikke er mer alvorlig:sorry:
Mulig turen i går bare ble for mye for kroppen.
 
Leste på nett at det kunne komme litt blod etter trening, men hvis det er brunt er det jo gammelt. Ring legen din du, tenker på deg! Håper og tror at alt er ok <3
 
Jeg fikk også brun/rødt i papiret i går kveld etter en liten spasertur. Ble livredd... Men det har heldigvis ikke kommet noe mer. Det er også veldig vanlig å blø litt i starten av svangerskapet. Blir selvsagt redd fordet. Har fått en del murringer i mage og rygg i går kveld og nå i dag.
Bekymret her også... Tørr nesten ikke gjøre noe annet enn å hvile.
 
Uff da, igjen så vet jeg hvordan du har det. Jeg hadde smerter i går morges, men jeg tror jeg forvekslet det med luftsmerter. Men så lenge det ikke er blod så er det jo bare bra. Helt normalt å ha litt menssmerter og murringer. Mye som skjer der nede vet du :)
 
Åh, håper det er helt uskyldig! Godt tegn at du ikke har hatt store mengder friskt blod :)
 
Oh herregud det er så mye å bekymre seg for for tiden! Har du snakket med legen? Hva sa han/hun?

Selv sitter jeg og venter på en forsinket gynt atm. Ble henvist videre av legen i går pga veldig mye magesmerter den siste uka som ikke ser ut til å gi seg.

Krysser fingrene for oss begge. Som alle andre sier også; brunt blod er gammelt blod!
 
fikk egentlig ikke noe ordentlig svar fra legen.
Fikk ikke kommet inn til legen en gang, kom ut en pleier eller hva det var som sa at alt bare viste at jeg var gravid av prøvene.
Ikke noe urinveisinfeksjon.
Fikk ikke høre hcg målingen.
De skulle ringe i morgen for å høre hvordan det gikk da, vet ikke jeg.
Har hatt kanskje en dråpe med rosa nå idag, veldig lyse rosa så tror ikke jeg har mistet altså.
 
Hcgprøvene tar stort sett 1-2 dager å få svar på så lenge du ikke tar de på et sted med laboratorie.

Leit at du ikke fikk mer svar. Krysser alt jeg har for at det er helt uskyldig
 
Pleieren sa også at de ikke brukte å sende folk til ultralyd fordi man ikke kom til å se noe uansett.
Å så bablet hun i vei om at de ikke kunne gjøre noe for at jeg ikke skulle miste om det var det som var på gang.
Kjente jeg ble mer å mer lei meg for selvfølgelig er det ikke noe de kan gjøre, det var jo ikke derfor jeg var der....:sorry:
SA er jo greit, er MA jeg er redd for..
 
Men for å sjekke graviditet tar de vel bare en vanlig urintest og de har vel strimler for å påvise urinveisinfeksjon også? Blodprøver er litt annerledes. Jeg vet at på legesenteret mitt må de sende blodprøvene fra seg.
 
Pleieren sa også at de ikke brukte å sende folk til ultralyd fordi man ikke kom til å se noe uansett.
Å så bablet hun i vei om at de ikke kunne gjøre noe for at jeg ikke skulle miste om det var det som var på gang.
Kjente jeg ble mer å mer lei meg for selvfølgelig er det ikke noe de kan gjøre, det var jo ikke derfor jeg var der....:sorry:
SA er jo greit, er MA jeg er redd for..

Men i alle dager da... Hun virket passe ufølsom..

Hun har jo for såvidt rett i at det ikke er noe man kan gjøre fra eller til, men det er ikke bra å være bekymret heller
 
Men for å sjekke graviditet tar de vel bare en vanlig urintest og de har vel strimler for å påvise urinveisinfeksjon også? Blodprøver er litt annerledes. Jeg vet at på legesenteret mitt må de sende blodprøvene fra seg.
Godt mulig, satser på at alt er greit akuratt nå:)
Så får vi se når ultralyden skal taes:happy:
 
Greit nok at de kanskje er vant til "hysteriske" gravide, men når man går og er gravid for første gang og ikke aner hvordan ting skal være, så bør det gå an å tenke seg litt om før man snakker! Makan :(

Når det er sagt, en venninne av meg ble sykmeldt pga av blødninger i svangerskapet, alt gikk fint og hun skal føde når som helst :)
 
Back
Topp