Bekymret...

Føler så med deg❤️
Ta vare på hverandre.
 
Du tok jo HCG på torsdag ser jeg, kan du ikke bare ta en til, også ser legen på stigningen?
De tok aldri den testen, jeg som er uvitende førstegangs fødende trodde de bare trengte urinen å kunne måle med den da de ikke spurte om mer.
Nå vil jeg ikke stresse mer, har hatt masse triste dager å vil nå bare roe ned å se ann både blødningen å vente til neste ul:shy:
 
image.jpeg
dette er det jeg sitter igjen med etter undersøkelsen idag.
Vet ikke hvordan det er med disse målene å eventuelle uker fosteret skal være ved den størrelsen på fostersekken.
 
Åh, dette var trist lesing, men jeg krysser fingrene for deg! Håper at du får se hjertet slå om 2 uker! ❤
 
Åh, dette var trist lesing, men jeg krysser fingrene for deg! Håper at du får se hjertet slå om 2 uker! ❤
Vet ikke helt nå, har sett noen mulige foster biter når jeg har vært på do nå nettopp, hvem vet.
Orker egentlig ikke å tenke stort mer på det, heller blir ferdig med det å starte på nytt igjen:happy:
 
Åå det var jo ikke dette jeg forventet å lese :( mest sannsynlig er det bare for tidlig..
Jeg forstod ikke helt den målingen som står i brevet. Jeg jobber på gyn.avd og vanligvis måler de bare ett sted. Virker som hun har målt hele hulrommet i livmoren? CRL 8-13 mm er fra uke 6-7, men det er da bare fosteret.
 
Åå det var jo ikke dette jeg forventet å lese :( mest sannsynlig er det bare for tidlig..
Jeg forstod ikke helt den målingen som står i brevet. Jeg jobber på gyn.avd og vanligvis måler de bare ett sted. Virker som hun har målt hele hulrommet i livmoren? CRL 8-13 mm er fra uke 6-7, men det er da bare fosteret.
der var fostersekken hun målte, hun målte mens vi så på, men fikk liksom ikke noe svar på hvor gammelt forsteret skulle ha vært ved den størrelsen:confused:
 
❤️ Utrolig trist å lese! Håper det blir en maibebis på dere da! Hopp i høyet så snart blødningen gir seg! Med min andre hadde jeg akkurat hatt en SA og fikk eggløsning så snart blødningen over, 2 uker etter SA var testen positiv på nytt... Og han blir snart 4 år ❤️ Så jeg tror virkelig det stemmer at man er mer fruktbar når man akkurat har mistet!
 
❤️ Utrolig trist å lese! Håper det blir en maibebis på dere da! Hopp i høyet så snart blødningen gir seg! Med min andre hadde jeg akkurat hatt en SA og fikk eggløsning så snart blødningen over, 2 uker etter SA var testen positiv på nytt... Og han blir snart 4 år ❤️ Så jeg tror virkelig det stemmer at man er mer fruktbar når man akkurat har mistet!
Høres bra ut, tror nok vi skal klare der fint, har vært lite av det gode de siste dagene:p
 
Veldig trist lesning. Håper de finner hjertelyd om to uker, hvis ikke håper jeg at maibaby står for tur <3 klem
 
Veldig trist lesning. Håper de finner hjertelyd om to uker, hvis ikke håper jeg at maibaby står for tur <3 klem
Tusen takk, ja håpet er der selv om jeg ikke lenger føler meg gravid å fortsatt har blødninger.
Det blir vår tur også om det ikke blir akuratt vår tur denne gangen:Heartpink
 
Back
Topp