Bekymret...

Da har vi vært hos ul, ingen hjerteaktivitet å se i fostersekken.
Enten så har det slutte å vokse eller så er jeg ikke mer en 5 uker å dermed umulig å se hjerte.
Har fått ny time gratis om to uker, har en dårlig feel men kan jo ikke slutte å håpe før neste ul:shy:
 
Da har vi vært hos ul, ingen hjerteaktivitet å se i fostersekken.
Enten så har det slutte å vokse eller så er jeg ikke mer en 5 uker å dermed umulig å se hjerte.
Har fått ny time gratis om to uker, har en dårlig feel men kan jo ikke slutte å håpe før neste ul:shy:

Klem til deg ❤️❤️
 
Da har vi vært hos ul, ingen hjerteaktivitet å se i fostersekken.
Enten så har det slutte å vokse eller så er jeg ikke mer en 5 uker å dermed umulig å se hjerte.
Har fått ny time gratis om to uker, har en dårlig feel men kan jo ikke slutte å håpe før neste ul:shy:

Hæ, ånei :(
Dette var trist, men jeg håper at det er sånn at den rett og slett ikke er gamlere enn 5 uker og de ikke fikk sett hjertet enda.
Stor klem :Heartred
 
Klem til deg! Hvor langt på vei tror du at du er da?
 
Google sier at det er mange som ikke hører hjertelyd så tidlig i svangerskapet som 7 uker på vei, men at det kommer senere.
Kan det være en ide å tvinge igjennom HCG prøver hos legen din?
 
Tusen takk for gode ord:Heartred
Har gått å tenkt i hele dag at jeg ikke har følt meg gravid å at det ikke gikk denne gangen:Heartpink
Ingen tårer kom, har vel blitt ganske innforstått med det å kjenner at det er greit.
Damen trodde kanskje eggløsningen min kom senere en jeg selv hadde regnet meg fram til pga av p-pille slutt.
Men tror nok rett å slett at lille har takker for seg.
Men det blir vår tur å, kanskje det blir mai baby som vi hadde tenkt i første omgang:happy:
Nå får jeg bare vente til neste ul å se hva hun sier, vil uansett være til stede her inne å følge dere andre litt mer på reisen uansett:)
 
Ånei, så utrolig leit at du ikke fikk en endelig avklaring på det :( Jeg synes det er lenge for deg å gå to uker da, burde jo se noe om en uke hvis du er fem uker på vei. Håper og krysser for at du bare er litt kortere på vei enn du har trodd ❤
 
Ånei, så utrolig leit at du ikke fikk en endelig avklaring på det :( Jeg synes det er lenge for deg å gå to uker da, burde jo se noe om en uke hvis du er fem uker på vei. Håper og krysser for at du bare er litt kortere på vei enn du har trodd ❤
De tok to uker for å være på den sikre siden, om to uker så skulle det absolutt være mulig å se hjerte om det var noe der:shy:
Jeg skal nok klare å vente:Heartred
Håper det jeg å:Heartbigred
 
Åh det var trist. Håper på hjertelyd om to uker da :)
 
Da har vi vært hos ul, ingen hjerteaktivitet å se i fostersekken.
Enten så har det slutte å vokse eller så er jeg ikke mer en 5 uker å dermed umulig å se hjerte.
Har fått ny time gratis om to uker, har en dårlig feel men kan jo ikke slutte å håpe før neste ul:shy:
Åh, det var ikke det jeg hadde tenkt du skulle skrive! Stor klem
 
Ånei :-( dette var leit. Håper i det lengste at alt er OK <3 så ikke at du hadde skrevet her så var innom dagboken din. Masse lykke i ukene som kommer <3
 
Ånei :-( dette var leit. Håper i det lengste at alt er OK <3 så ikke at du hadde skrevet her så var innom dagboken din. Masse lykke i ukene som kommer <3
Svarte deg i dagboken også:p
Det går veldig bra nå, håper jo selvfølgelig at det er liv der om to uker, men har nok en litt dårlig følelse på det:sorry:
Men det ordner seg, dette er jo vår første gang å tar det til meg ihvertfall at vi kan bli gravid:happy:
 
Offda. Skummeltnå ikke helt vite. Men det virker som du tar det bra. Det kan jo hende at du er kortere på vei ja.

Og som du sier har dere jo uansett fått bekreftet at dere kan bli gravide sammen! Om du evt skal tilbake til prøving er jo ihvertfall det betryggende :)

Krysser fingra for at hjertet banker om to uker!
 
Offda. Skummeltnå ikke helt vite. Men det virker som du tar det bra. Det kan jo hende at du er kortere på vei ja.

Og som du sier har dere jo uansett fått bekreftet at dere kan bli gravide sammen! Om du evt skal tilbake til prøving er jo ihvertfall det betryggende :)

Krysser fingra for at hjertet banker om to uker!
Tusen takk, får det ikke til å stemme at jeg ikke er mer på vei men det vil vise seg :shy:
Ja tenker mer på at vi vet at vi kan bli gravide sammen å om det ikke går denne gangen så har vi fortsatt masse tid på oss:Heartred
Om det viser seg å ikke være noe liv så blir det fort prøving igjen ja:D
 
Tusen takk, får det ikke til å stemme at jeg ikke er mer på vei men det vil vise seg :shy:
Ja tenker mer på at vi vet at vi kan bli gravide sammen å om det ikke går denne gangen så har vi fortsatt masse tid på oss:Heartred
Om det viser seg å ikke være noe liv så blir det fort prøving igjen ja:D
Du tok jo HCG på torsdag ser jeg, kan du ikke bare ta en til, også ser legen på stigningen?
 
Back
Topp