Kos dere på turNå skal bare lille U sove litt til og så drar vi til Tangen dyrepark
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere på turNå skal bare lille U sove litt til og så drar vi til Tangen dyrepark
Wow, det er strålendeTemmelig fornøyd med dagen jeg![]()
Vi skal på fyllingaHva skjer i dag da tro
Takk for detFortsatt god bedring
Ja da blir han bare stressetGodt at det ikke er for varmt ogspesielt med en liten hjemme! Her var det ganske varmt og overskyet, så i 14-15-tiden braka regnet løs. Det hellregnet noen timer, så klarnet det opp og ble helt stille med svak sol... Som om skyene tømte seg
![]()
Ja :/ fikk sjokk ...Oi, va den så sterk?![]()
Hurra for detTakk for det
CRP har idag sunket fra 119 til 71så det går rette vei og jeg slipper sykehus!
Blir greit når hverdagen er tilbake igjenVi og! Eller han va vel sliten fra i går og rastløs... Vanskelig å gjøre glad idag og fikk flere tårefylte utbrudd når det var tid for å gå i seng...
Tror det blir greit å kom oss hjem fra hytta imorgen, har vært her i 3 uker snart. På mandag er det bhg igjen![]()
Høres bra utDet er topp ja!
Her leverer mannen ettersom jeg starter på jobb kl 07 og det varierer med hvem som henter pga at jeg har reisejobb og sjelden vet hvor jeg er/når jeg kommer hjem. Har jeg mulighet plukker jeg opp han på tur hjem, hvis ikke får samboer hente også![]()
Takk, er på bedringens veiHuff da!det hørtes ikke noe særlig ut... Håper du er bedre imorgen!
Gratulerer så mye til F!!Hipp hipp! Idag har vi ettåring i hus!!![]()
![]()
God formiddag HopeGod morgen![]()
Au, au det er vondt!Når babyen bare biter på puppen blir det ikke mye kosestund på morran.
Ødelagt! De prøvde å fikse den en gang også ble den ødelagt igjen med en gang og da lot de den stå i noen mnd ihvertfall, vi flyttet ihvertfall før de kjøpte nyVa den ødelagt eller bare dårlig?
Uansett va det dårlig service da![]()
Sånn går det når han vil ha egyptisk mat jeg ikke kan lageAh så brafår du hvile deg litt. Synd på McD på fredagskvelden da! det MÅ jo finnes bedre alternativer, selv på hamburger....?
Hva bringer dagen ?God formiddag Hope![]()
Her bor svigers i Egypt, med mannens søsken i Kuwait og Saudi Arabia så nærmeste familie er to timer unnaJa, det kan være slitsomt å ha familien så langt borte. Især nå vi har barn. Jeg ser jo, hvordan gutten er så fortrolig med svigerfamilien, som bor 8 km borte. Ønsker jo litt det samme for mine egne foreldre.
Min familie bor i Danmark, så det tar en stund å dra dit. Kommer ikke bare innom på kaffe for å si det slik.
Men nå skal vi i barnedåp i September, hvor jeg skal stå fadder til lille Malthe, så det gleder jeg meg til.![]()
For hunder skal ikke ha tilgang der vi ber og vi ber 5 ganger om dagen.Så trist!
Men hvorfor er det komplisert å ha hund som muslim?
Hehe, du skulle ha sagt det høyt til han! Eller, han hadde ikke trengt pelsjakken da, det holder å bare sitte i bilen om solen ligger på!Det er familiens hund, men kompisen til samboer som har den mest, og det skjønner jeg godt når foreldrene foreslår å sette hunden i bilen![]()
Jeg hvisket til samboer "kanskje faren vil sitte i bilen med en pelsjakke på seg så kan han jo selv få kjenne på hvordan det er"