Mannen har vært på jobb hele helgen. Han gleder seg på ferie om litt over 1 ike nåSå bra
Her har vi ikke mange planer, mest at vi skal kose oss, også at mannen skal være den som løper etter snuppa og ikke jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen har vært på jobb hele helgen. Han gleder seg på ferie om litt over 1 ike nåSå bra
Her har vi ikke mange planer, mest at vi skal kose oss, også at mannen skal være den som løper etter snuppa og ikke jeg![]()
Det går fint. Litt hektiske dager så ikke så mye tid til skravling. Har vært innom litt når jeg har hatt tid. Stikket minsten buksa. Nå er den ferdig. Kan ta bilde å legge utHva har du strikket?Denne helgen blir max avslapping
Skal sy litt og strikke litt og begynne å skravle litt igjen
Hvordan går det med deg?
Deilig med barnefri. Her er det stikk motsatt. Mannen er på jobb og jeg har barnaHer er det barnefri helg
Skal vaske vinduer og lage jordbærsyltetøy![]()
SelvsagtAkkurat som maten![]()
Har hun begynt å eksperimentere?Om ikke så lenge tror jeg jeg må kjøpe meg en liten safe å ha på badet.
Tror ikke sminken min vil være trygg for datteren min så veldig mye lenger...
AkkuratJepp, utfra værmeldingen og humør og utholdenhet
Det var jo ikke så ille avstand1,5 time kjøring fra båten(hytta ligger på en øy)
Ja, den store har nå snakket om den store båten i en uke nåjeg skjønner ikke så mye av det, men det er vel noe "a la hurtigruten" og den passerer ikke så ofte.
Den va søt!Ferdig med buksa i går kveld. EndeligVis vedlegget 187538
Med fargestifter i fjesetHar hun begynt å eksperimentere?![]()
Kos deg med barnaDeilig med barnefri. Her er det stikk motsatt. Mannen er på jobb og jeg har barna
Så nydelig den varFerdig med buksa i går kveld. EndeligVis vedlegget 187538
NiceMed fargestifter i fjeset
Hva sier pappa?Ja det blir rått
Ja blir hektiske dager noen gangerDet går fint. Litt hektiske dager så ikke så mye tid til skravling. Har vært innom litt når jeg har hatt tid. Stikket minsten buksa. Nå er den ferdig. Kan ta bilde å legge ut![]()
Er det klompelompe?Ferdig med buksa i går kveld. EndeligVis vedlegget 187538
Så kjektVi har vært på festival og koset oss. Dagene har gått litt i ett
Den er over nå. Ifølge nhi.noOk! Vi har aldri hatt den, så jeg vet ikke hva det er. Er den "over" nå da![]()