Skravletråd juli 2016

Er det vanlig at den ene besteforeldren blir sur eller sjalu hvis et annet familiemedlem skal sitte barnevakt?
Svigermor ble potte sur fordi en annen i familien skal passe frøkna :o

7+1 i dag, og veldig lite symptomer...Har skjønt at det er like vanlig som å ha symptomer....Skal til legen 21.juli...Men kjenner jeg er bekymra...
Går nok bra skal du se, hjelper lite å være bekymret men er nok veldig vanlig å være bekymret!

Takk.

37,9 nå så der går rett vei håper jeg. Om det da er fjerde barnesykdom så vil prikkene vedvare noen dager men da er hun å regne som frisk så snart feberen er borte. :)
Syns det kan ligne litt på feberutslett også, jeg, men stemmer nok bedre med den 4. barnesykdom siden feberen letter nå

Haha! Jeg overdriver ikke nå når jeg sier at jeg må plukke ut lakkrisen med en pølseklype :p eller hvis det ligger sammen med annet godteri er det nesten så jeg ikke vil spise det andre godteriet i skåla.
Her i familien HATE alle lakris.
Med unntak av mannen da, han får ikke kyss på veldig lenge dersom han tar en bit og jeg blir sur dersom han gjør det like før vi skal legge oss.
Klarer virkelig ikke lukten

Syns det kan ligne litt på feberutslett også, jeg, men stemmer nok bedre med den 4. barnesykdom siden feberen letter nå
Siden det ikke kom når hun hadde førti, men kommer nå som den slipper taket, tenker jeg fjerde barnesykdom.
Jeg er dog usikker på om noen av de andre har hatt den.... De fleste innen 2-3 års alder leser jeg. Men jeg kan ikke huske den...

Er det vanlig at den ene besteforeldren blir sur eller sjalu hvis et annet familiemedlem skal sitte barnevakt?
Svigermor ble potte sur fordi en annen i familien skal passe frøkna :o
Tja stemor her prøvde seg på å bli sur når vi sa at svigers forhåpentligvis skal passe snuppa når lillebror kommer.

Men om noen andre vil passe må de jo gjerne det :)

Ingen av mine har hatt den :rolleyes:
Utslettet kan visstnok være så svakt at man ikke legger merke til det.

At ungene før tre års alder har hat tilfeller av feber uten forkjølelse har de sikkert, og om det kom noe priser etterpå sånn svakt kan jeg ikke garantere. Det var mye feber første året i bhg.

Fjerde barnesykdom forekommer visstnok ikke etter tre års alder, så da slipper jeg tenke på at de andre to får den i ferien.

Feberutslett prøvde jeg Google, for det kjenner jeg ikke egentlig til som noe konkret, men det kom ikke noe konkret på nett om det heller. Feber og utslett ja. Men ikke feberutslett

Tja stemor her prøvde seg på å bli sur når vi sa at svigers forhåpentligvis skal passe snuppa når lillebror kommer.

Men om noen andre vil passe må de jo gjerne det :)
Syns sånn sjalusi er unødvendig, her så ble svigermor kjempe sur fordi en annen i familien skal passe frøkna. Så lenge frøkna er trygge på den som skal passe så er det greit :) jeg sa at hun fikk legge den sjalusien på hylla

Back
Topp