Hvor skal du?Ååå som jeg angrer på at jeg ikke bestilte flybilletter forrige uke,nå har de blitt mye dyrere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor skal du?Ååå som jeg angrer på at jeg ikke bestilte flybilletter forrige uke,nå har de blitt mye dyrere
God effekt?Helt utrolig hva en behandling hos refleksolog kan gjøre !
Jeg tror kanskje hun gjorde det. Skal måle når vi går på badet, men kjennes ikke varm ut i alle fall.Håper di er feberfri imorgen![]()
Hehe, håper natta gikk fintNææh. Junior sover i senga si og klokka er bare 20 :-O Og siden jeg skryter av det her, så våkner ho nok om ca. 10 minutter![]()
Hvordan går det med henne?Takk. Jeg håper hun er bra i morgen
De er nok strålende fornøyd vil jeg troVirker sånn til nå, gleder meg til å høre hva de syns om det![]()
Ingen piller du kan få?Lege kan ikke gjøre noe
Hun kjennes bra ut. Håper måleren bekrefter "frisk" og at det ikke stiger på igjen til kvelden.Hvordan går det med henne?![]()
Hva har du kjøpt?Fått kjøpt bursdagsgave til frøkna![]()
Godt å få gjortDa har jeg satt meg ned og skrevet liste over hva vi skal ha før lillebror kommer, også har jeg bestilt alle mulige babybokser![]()
Vi hat hatt playmo siden kb var 2-3 r , store mengder har det blittHer går det i Brio togbane ikke Playmo..
Til sunnmøreHvor skal du?![]()
Har prøvdIngen piller du kan få?![]()
God morgenGod morgenvåkna opp med litt vond rygg. Meeen det overlever man
![]()
Samme her. Kjennes ikke varm ut ift igår. Hun er varm av natur, men kjennes ikke febervarm ut. Og spiser litt også.Jeg tror kanskje hun gjorde det. Skal måle når vi går på badet, men kjennes ikke varm ut i alle fall.
Helt utrolig ! Sov hele natta i natt, og våkna en gang i forrige natta. Sovna igjen på 5 minGod effekt?så flott!