Skravletråd juli 2016

Ja håper jeg også:-). Håpet egentlig jm ville sjekket modning og evt tøyet litt igår men på en eller annen måte klarte hun å få det til å virke som jeg ikke ønsket det:-/. Selv om jeg omtrent tryglet henne om ihvertfall sjekke om jeg var moden. Hun mente det heller kunne vente til mandag så kunne jeg få time da også til jm hvis ting ikke skjer før de tid:-)
Så dumt da:(
Håper det skjer noe før mandag!

Nei skulle tro at når man er gravid greier man ingenting!
Vi skulle vist lage middagen sammen dagen før så jeg ikke skulle lage den alene! Han skulle vaske og ta oppvask osv!

Altså noe greier da jeg også ;)
Ja, noe greier du nok;)
Bare viktig å ikke presse seg:)

38,8 og diare-konsistens igjen. Vi forsøker en ny variant og gir kveldens febernedsettende nå i stedet for ved leggetid, for da stuper feberen i løpet av en halvtime er hun feberfri og meget opplagt og lite interessert i å legge seg...
Hvordan går det med henne nå?

Praktisk.

Ga medisin tidlig så hun kunne ta våken-tiden før leggetid. Feberen stupte. Jeg trøsteammet. Hun sovnet. Og hun sover. Tungt
Jaja satser på at hun fikk i seg såpass mye at hun sover til imorgen ;)

Woop dette har vært en bra dag, mannen kom tidlig hjem, støvsugde leiligheten, tok med frøkna ut for å sykkle, kombinert med pokemon go. Så jeg fikk en time for meg selv :)

Nå sover frøkna i egen seng og greier :D
Høres fantastisk ut! :D

Nææh. Junior sover i senga si og klokka er bare 20 :-O Og siden jeg skryter av det her, så våkner ho nok om ca. 10 minutter :-P

Da er mine besteforeldre på vei til allsang på grensen (bursdag og bryllupsgave fra min søster, bror og meg).
De er på hotellet og har fått Snap av rommet ;) ser veldig fint ut der så håper de koser seg idag :D
Håper de får en super kveld:D

38,8 og diare-konsistens igjen. Vi forsøker en ny variant og gir kveldens febernedsettende nå i stedet for ved leggetid, for da stuper feberen i løpet av en halvtime er hun feberfri og meget opplagt og lite interessert i å legge seg...
Fortsatt god bedring!:)

Jaja satser på at hun fikk i seg såpass mye at hun sover til imorgen ;)
Jeg ammet ved leggetid (hun våknet før den tid) og regner med å amme 3 ganger til før det er morgen, minst.

Men hun spiste en halv porsjon grøt i dag da! Etter vår middag.

Back
Topp