Godt å høreTakk, jeg lever endaHehe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreTakk, jeg lever endaHehe.
Så dumt daJa håper jeg også. Håpet egentlig jm ville sjekket modning og evt tøyet litt igår men på en eller annen måte klarte hun å få det til å virke som jeg ikke ønsket det:-/. Selv om jeg omtrent tryglet henne om ihvertfall sjekke om jeg var moden. Hun mente det heller kunne vente til mandag så kunne jeg få time da også til jm hvis ting ikke skjer før de tid
![]()
Ja, noe greier du nokNei skulle tro at når man er gravid greier man ingenting!
Vi skulle vist lage middagen sammen dagen før så jeg ikke skulle lage den alene! Han skulle vaske og ta oppvask osv!
Altså noe greier da jeg også![]()
Koselig å se degTitter innom dere og sier hei.
Håper alle har det fint![]()
Uff daFremdeles feber og irritabel :/
Hvordan går det med henne nå?38,8 og diare-konsistens igjen. Vi forsøker en ny variant og gir kveldens febernedsettende nå i stedet for ved leggetid, for da stuper feberen i løpet av en halvtime er hun feberfri og meget opplagt og lite interessert i å legge seg...
Jaja satser på at hun fikk i seg såpass mye at hun sover til imorgenPraktisk.
Ga medisin tidlig så hun kunne ta våken-tiden før leggetid. Feberen stupte. Jeg trøsteammet. Hun sovnet. Og hun sover. Tungt
Håper jeg også!Så koselig. Håper de får pent vær og en hyggelig kveld.
Høres fantastisk ut!Woop dette har vært en bra dag, mannen kom tidlig hjem, støvsugde leiligheten, tok med frøkna ut for å sykkle, kombinert med pokemon go. Så jeg fikk en time for meg selv
Nå sover frøkna i egen seng og greier![]()
Jippi, så koseligNår man ligger i senga og småsover litt med frøkna og vips så står mannen hengende over meg "suprise, avspassering"
Jeg spretter opp og sier "hva gjør du her"
Avspassering![]()
Håper de får en super kveldDa er mine besteforeldre på vei til allsang på grensen (bursdag og bryllupsgave fra min søster, bror og meg).
De er på hotellet og har fått Snap av rommetser veldig fint ut der så håper de koser seg idag
![]()
Fortsatt god bedring!38,8 og diare-konsistens igjen. Vi forsøker en ny variant og gir kveldens febernedsettende nå i stedet for ved leggetid, for da stuper feberen i løpet av en halvtime er hun feberfri og meget opplagt og lite interessert i å legge seg...
Takk. Jeg håper hun er bra i morgenFortsatt god bedring!![]()
Jeg ammet ved leggetid (hun våknet før den tid) og regner med å amme 3 ganger til før det er morgen, minst.Jaja satser på at hun fikk i seg såpass mye at hun sover til imorgen![]()
Hun sover i senga nåHvordan går det med henne nå?
Farlig å skryte! Men håper hun fortsatt sover søttNææh. Junior sover i senga si og klokka er bare 20 :-O Og siden jeg skryter av det her, så våkner ho nok om ca. 10 minutter![]()
Virker sånn til nå, gleder meg til å høre hva de syns om detHåper de får en super kveld![]()