Skravletråd juli 2016

Han kom 1 dag før så er forberedt på noenlunde det samme nå:-). Heldigvis nærmer det seg selv om det føles som en evighet til allikevel:-)
Satser på at denne også vil ut før termin, og da skjer det noe veldig snart ;)

Da er mine besteforeldre på vei til allsang på grensen (bursdag og bryllupsgave fra min søster, bror og meg).
De er på hotellet og har fått Snap av rommet ;) ser veldig fint ut der så håper de koser seg idag :D

38,8 og diare-konsistens igjen. Vi forsøker en ny variant og gir kveldens febernedsettende nå i stedet for ved leggetid, for da stuper feberen i løpet av en halvtime er hun feberfri og meget opplagt og lite interessert i å legge seg...

Nei, men heldigvis også en mann. Det utfordrende er mest at hun ammes støtt og stadig og litt til, natt og dag, morgen og kveld. Jeg står opp med henne, jeg bruker det meste av kvelden på soverommet, jeg ammer i sofaen hele dagen og et par ganger på natt

Nå spiste hun en halv porsjon grøt. Så matlysta er litt på vei tilbake, formen kommer vel da rett vei. Heldigvis
Så godt at ho spiser litt. Det er ofte et tegn på stigende form.

Praktisk.

Ga medisin tidlig så hun kunne ta våken-tiden før leggetid. Feberen stupte. Jeg trøsteammet. Hun sovnet. Og hun sover. Tungt

Håper det gir seg snart for din også.

Mi tror jeg er på bedringens vei, i det minste. Sliten nå, både hun og jeg.
Ryktes at det går bedre hjemme (jeg er på jobb). Så satser på feberen ikke kommer snikende igjen. Forventer det, men lov å håpe den er over :)

Back
Topp