Skravletråd juli 2016

Det ble det.

Halvannen time på venterommet (uheldige der), sov seg gjennom en fem min undersøkelse, konklusjon som forventet. Crp er negativ, det er nok et virus. Hun er i grei form. Så fortsett å gi veske (jeg ammer) og febernedsettende ved behov. Kom tilbake fredag om det vedvarer/vi er bekymra.
Et virus må nok bare gå over av seg selv. Hvordan er hun nå da?

God bedring til di jente også.
Her passerer vi to døgn ikveld. Håper det er over imorgen. Hvis ikke blir det nok lege fredag. Feber kommer og går hele dagen. Og gråter mye. Nok vondt i kroppen av feberen
Håper det gir seg snart for din også.

Mi tror jeg er på bedringens vei, i det minste. Sliten nå, både hun og jeg.

Et virus må nok bare gå over av seg selv. Hvordan er hun nå da?
Ja , virus må bare gå over. Siden det er negativ crp regner man med det.

Hun er stabilt like rundt 38 grader varm, ikke målt etter vi kom hjem men føles likt. Hun er trøtt og sliten, men grei nok. Jeg ammer på senga i håp om at hun sover litt nå.

Godt man kan hjelpe andre da :)
Sykdom på hytte er i mine øyne et rent mareritt om man ikke har med div medisiner så man kanskje blir tvunget lange avstander til medisiner osv
Hytte er ille, vi er stort sett hjemme hos svigermor på ferie, og da finnes apotek, kjøpesenter og evt legevakt på Gjøvik innen brukbar avstand. Det hjelper bare litt lite når feberen kommer sent på kvelden/natt til skjærtorsdag...og var greit for de naboene da barnebarnet fikk feber i juleferien

Ja , virus må bare gå over. Siden det er negativ crp regner man med det.

Hun er stabilt like rundt 38 grader varm, ikke målt etter vi kom hjem men føles likt. Hun er trøtt og sliten, men grei nok. Jeg ammer på senga i håp om at hun sover litt nå.
Får håpe hun får sove litt:) viktig med søvn og hvile for restitusjon. Og du må også slappe av.

Hahaha! Sånn er det her og! :o
Når han ikke gidder å svare, så ringer hu meg.. Nå har jeg og slutta å svare, siden det egentlig er han hun skal snakke med. Så får han ta støyten selv :p
Det er akkuratt sånn det er her å. Er ikke alltid han orker, men jeg kan ikke si "nei vettu hva han orker ikke snakke med deg" :p haha. Av og til frister det å si det ;)

Spennende da, og noen merker ingenting før de plutselig er i fødsel ;)
Slik var det med førstemann, merket ikke noe før jeg hadde rier:-). Denne gangen har jeg hatt masse kynnere store deler av svangerskapet:-). Veldig klar for at ting skal skje nå snart:-)

Neimen da :o
Dere må jo få hørt noe før dere vet om dere kommer eller ikke!
Og svigermor kunne fint ringt sin egen sønn for å finne ut det vel :p
Ja og han er jo på jobb så hun kan jo ringe når han er ferdig :p tenker hvis mine foreldre skulle gjort sånn, gubben ville blitt gal :o

Koselig det da :)
Her pleier mannen å jobbe fra 8.45-18.00 så pleier ikke se på skjemaet hans så når han kommer i fire tiden eller tideligere skjønner jeg absolutt ingenting ;) blitt flinkere til å sjekke skjema da :p
Her jobber han fra 6-15. Men idag var han ferdig 13 :D hurraa.
Kjekt med overaskelser om man ikke sjekker skjema da :D

Hytte er ille, vi er stort sett hjemme hos svigermor på ferie, og da finnes apotek, kjøpesenter og evt legevakt på Gjøvik innen brukbar avstand. Det hjelper bare litt lite når feberen kommer sent på kvelden/natt til skjærtorsdag...og var greit for de naboene da barnebarnet fikk feber i juleferien
Greit å ha brukbar avstand til Gjøvik der da, men ja hjelper veldig lite om de får feber rett ved mange helligdager.

Slik var det med førstemann, merket ikke noe før jeg hadde rier:-). Denne gangen har jeg hatt masse kynnere store deler av svangerskapet:-). Veldig klar for at ting skal skje nå snart:-)
Det skjønner jeg godt. Når kom førstemann i forhold til termin da?

Greit å ha brukbar avstand til Gjøvik der da, men ja hjelper veldig lite om de får feber rett ved mange helligdager.
Er jo alltids noen som har vakt, men litt mer pes å få tak i da ja. Så absolutt greit å ha med

Det skjønner jeg. Kanskje ikke så lett med to litt større barn i tillegg?
Nei, men heldigvis også en mann. Det utfordrende er mest at hun ammes støtt og stadig og litt til, natt og dag, morgen og kveld. Jeg står opp med henne, jeg bruker det meste av kvelden på soverommet, jeg ammer i sofaen hele dagen og et par ganger på natt

Nå spiste hun en halv porsjon grøt. Så matlysta er litt på vei tilbake, formen kommer vel da rett vei. Heldigvis

Back
Topp