God morgenGod morgen. Nærmer seg termin- 1 uke igjen nå og ingenting har skjedd enda. Bare masse kynnere
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen. Nærmer seg termin- 1 uke igjen nå og ingenting har skjedd enda. Bare masse kynnere
![]()
Helt min smakSå detkjempe fin
![]()
Håper hun blir frisk.God morgen ! Håper dere slipper legebesøk.
Håper den krabber nedoverHåper hun blir frisk.
Trolig lite legen kan gjøre, men legen på barneavdelingen var klar på det. Lege igjen om hun ble dårligere eller dersom feberen varer over tre døgn. Så lege blir det dersom den ikke krabber nedover nå som hun har stått opp.
Hvor skal dere?God kveldpakke liste er skrevet og jeg teller ned dager til ferie !!!
Håper. Veldig.Håper den krabber nedover
Så snille dere er med hverandreDet ble sein middag på oss idaggubben disket opp med pannekaker
Som takk for at jeg overasket han og en kompis med kinobilletter til independence day![]()
Så kule
Det vil jeg troTakk det var digg
Det er en fin ting i et forhold detSå snille dere er med hverandre![]()
Håper natta har gått fint og at hun er bedre?Håper det. Men både starta og avslutta dagen med oppkast over meg og henne. Siste gang skikkelig ille. Sovna halv åtte sammen med henne og nå overtok pappaen så jeg fikk tisse. Sover gjør hun enda. Opp å legge meg selv snart så jeg får mest mulig søvn. Alene med henne på dagen så drar jeg på jobb og mannen blir alene med henne.
Haha, så herligMå le litt av snuppa, på ferien hadde hun møtt en mulatt og hun er vant til at de som er mørkere i huden kan snakke og forstå arabisk så hun prøvde å snakke på arabisk til han enda han kun snakker norsk![]()
Utrolig hva ei på fire år greier å forstå, gikk vist fort tilbake til svensk/norsk![]()
Masse god bedringKjennes ut som det bygger seg opp til et smertehelvete i mellomgulvet igjen! Skal på UL av galle og lever, men det hjelper så lite når det sniker på meg sånn på natta. Kan jo håpe det ikke blir sånn, men det føles som sist :-/ Blæææ. Dagens klage...
Hvordan gikk det?Kjennes ut som det bygger seg opp til et smertehelvete i mellomgulvet igjen! Skal på UL av galle og lever, men det hjelper så lite når det sniker på meg sånn på natta. Kan jo håpe det ikke blir sånn, men det føles som sist :-/ Blæææ. Dagens klage...
Så kjekt med sånne besøk. Både for store og for små.Mormor synger på badet : "vaske vesle brumlemann med salt og vann og hjørnetann"ho koser seg hvertfall med barnebarn på besøk.
Ja han er jo aldri uteSå snille dere er med hverandre![]()
Veldig kjektSå kjekt med sånne besøk. Både for store og for små.
Så koseligMormor synger på badet : "vaske vesle brumlemann med salt og vann og hjørnetann"ho koser seg hvertfall med barnebarn på besøk.