Skravletråd juli 2016

Absolutt ikke koselig historie nei. Rene skrekkhistorien.

Leste den første gang i vi menn bladet til bror min når jeg enda gikk på ungdomsskolen. Og den satte seg virkelig fast!
Måtte inn å søke på det jeg også, fy katten for en mareritt det må ha vært!! :(

Haha, så artig! Men hva ska han med den til? Skal hun utøve teakwondo?
Hoho først må hu lære å gå :p
Nei bare mannen som er veldig ivrig å ville ha drakt til hu :p så tror jeg han syns det er litt stas at hun har drakt ;) han er jo instruktør.

Hopper innom for å si god natt:) håper alle har det bra.
Natta.

Om snuppa sover lenge nok skal jeg spise litt og så legger jeg meg. Spent på om feberen kommer tilbake når medisinen slutter å virke

Min likte flytende, måtte være to for å gi stikkpille.
Ibux kan gis fra et år.
Flytende.
Vi endte med nurofen eller hva det heter, var vel den de hadde på apoteket da mannen var der for å kjøpe ibux. Den har dosering fra et halvt år faktisk.
Her må vi og være to. Ene bære,andre stikke i. Hyl fordeom

Skal jaggu få min mor til å stikke innom å iallefall kjøpe den flytende paraceten. Stikkpillen er hatersk ut upraktisk hos henne. Kanskje flytende blir bedre :)

Håper det snart gir seg:)
Håper det. Men både starta og avslutta dagen med oppkast over meg og henne. Siste gang skikkelig ille. Sovna halv åtte sammen med henne og nå overtok pappaen så jeg fikk tisse. Sover gjør hun enda. Opp å legge meg selv snart så jeg får mest mulig søvn. Alene med henne på dagen så drar jeg på jobb og mannen blir alene med henne.

Får gå å legge meg igjen. Overhodet ikke trøtt nå ettersom jeg har ligget oppe siden 19. Men når man ikke vet åssen natta blir med sykt barn tenker jeg det likså er greit p få den søvn eller avslapning man kan

Får gå å legge meg igjen. Overhodet ikke trøtt nå ettersom jeg har ligget oppe siden 19. Men når man ikke vet åssen natta blir med sykt barn tenker jeg det likså er greit p få den søvn eller avslapning man kan

Back
Topp