Hvor er hun hen da?Typisk at ting blir forskjøvet når man er på ferie.
Snakket nettopp med snuppa mi og hun virket ikke trøtt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er hun hen da?Typisk at ting blir forskjøvet når man er på ferie.
Snakket nettopp med snuppa mi og hun virket ikke trøtt![]()
Er det langt ?
Haha, så artig! Men hva ska han med den til? Skal hun utøve teakwondo?Taekwondo drakten til frøkna kom i posten idagfar var veldig ivrig og måtte prøve før bursdagen hennes
Måtte inn å søke på det jeg også, fy katten for en mareritt det må ha vært!!Absolutt ikke koselig historie nei. Rene skrekkhistorien.
Leste den første gang i vi menn bladet til bror min når jeg enda gikk på ungdomsskolen. Og den satte seg virkelig fast!
Oh så deiligGod kveldpakke liste er skrevet og jeg teller ned dager til ferie !!!
Hoho først må hu lære å gåHaha, så artig! Men hva ska han med den til? Skal hun utøve teakwondo?
TakkFantastisk!
Natta.Hopper innom for å si god natthåper alle har det bra.
Kos dereSå var vi fremme hos mormor og morfaralt er forskjøvet av mat og leggerutiner, men det får vi ta igjen i morra
På zalandoHvor da?![]()
Takk det var diggGrattis med oppvaskmaskin![]()
Hvor skal dere?God kveldpakke liste er skrevet og jeg teller ned dager til ferie !!!
Her må vi og være to. Ene bære,andre stikke i. Hyl fordeomMin likte flytende, måtte være to for å gi stikkpille.
Ibux kan gis fra et år.
Flytende.
Vi endte med nurofen eller hva det heter, var vel den de hadde på apoteket da mannen var der for å kjøpe ibux. Den har dosering fra et halvt år faktisk.
Håper det. Men både starta og avslutta dagen med oppkast over meg og henne. Siste gang skikkelig ille. Sovna halv åtte sammen med henne og nå overtok pappaen så jeg fikk tisse. Sover gjør hun enda. Opp å legge meg selv snart så jeg får mest mulig søvn. Alene med henne på dagen så drar jeg på jobb og mannen blir alene med henne.Håper det snart gir seg![]()
Hun sover nå iallefallÅh jisesstakkar lille venn. Håper virkelig hun er litt bedre nå
![]()
Håper hun snart blir feberfri!Natta.
Om snuppa sover lenge nok skal jeg spise litt og så legger jeg meg. Spent på om feberen kommer tilbake når medisinen slutter å virke