Skravletråd juli 2016

Så spiste frøkna den siste brødskiven :p aaah tiltak å reise seg fra sofaen når man vet man må til butikken.

Mannen snek seg til en ekstra sovemorgen han, fordi snuppa er syk og trenger pupp.

Vi deler på å stå opp med henne egentlig. Men han har jo rett i at hun trenger meg da, og jeg var selv interessert i å se hvor våt bleia var og hvor varm hun var.

Men nå er jeg sulten

Takk. Håper hun blir bedre snart. Hun tar feber med skriking døgnet rundt og vriing. Eneste som hjelper er bære med hendene. Hele tiden...
Høres tøft ut for alle sammen!

Det er godt å komme til bunns med en slik ting man tenkt på lenge. Men det var ikke noen trivelig historie da :(
Absolutt ikke koselig historie nei. Rene skrekkhistorien.

Leste den første gang i vi menn bladet til bror min når jeg enda gikk på ungdomsskolen. Og den satte seg virkelig fast!

Burde bli bedre til imorgen om hun er som sine søsken?
Burde det.

Er bedre, men da mer krevende. De siste par dagene har hun lagt på puppen hele dagen. I dag vil hun ikke det, men på rett under 39 vil hun heller ikke ligge og leke som vanlig. Utilpass.

Satser på at det går over i dag

Mannen snek seg til en ekstra sovemorgen han, fordi snuppa er syk og trenger pupp.

Vi deler på å stå opp med henne egentlig. Men han har jo rett i at hun trenger meg da, og jeg var selv interessert i å se hvor våt bleia var og hvor varm hun var.

Men nå er jeg sulten
Din tur til å sove imorgen da ;)
Men så små som er syke vil helst ha mamma ja ❤

Back
Topp