Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra den ikke virker knekt ihvertfallHørte knas i nesa "ååh shit nå har hu knekt nesa mi" tenkte jeg. Men neida ble bare neseblod![]()
Hahahaha, jeg kan godt skjønne hamHaha ja off! Fy F så vondt det var. Haha! I går så ga jeg gubben en liten blåveis, deisa til han med albuensnudde meg i full fart. Han hylte "au au au, vold i hjemmet"
![]()
Haha off ja vært mye nå. Satser på at det ikke blir noe mer neseblod eller nesten kul ut ukaHahahaha, jeg kan godt skjønne ham![]()
Vært mye i det siste![]()
Krysser fingrene for det ;-)Haha off ja vært mye nå. Satser på at det ikke blir noe mer neseblod eller nesten kul ut uka![]()
Ja sjekk det ut.Nicekanskje jeg må ta en titt. Men så har ikke jeg tålmodighet til sånt, men jeg må sjekke ut
så får jeg testa tålmodigheten min også
![]()
Var nettopp inne å tittetJa sjekk det ut.
Og ta en titt på tråden min på helse og velvære for ideer ;-)
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1769403/
Høres tøft ut for alle sammen!Takk. Håper hun blir bedre snart. Hun tar feber med skriking døgnet rundt og vriing. Eneste som hjelper er bære med hendene. Hele tiden...
Absolutt ikke koselig historie nei. Rene skrekkhistorien.Det er godt å komme til bunns med en slik ting man tenkt på lenge. Men det var ikke noen trivelig historie da![]()
Burde bli bedre til imorgen om hun er som sine søsken?Dette er en ny, varm morgen kjenner jeg. Muligens ikke like varm som i går, vi får se når vi står opp.
Liker dem jo ikke, men har heller ikke noe problemer med demBra daliker ikke slike nåler jeg
![]()
Tja hun har mange favoritt steder i leiligheten som hun ligger på så syns ikke så utrolig synd på henneStakkars pusen![]()
Men det er jo helt feil, skal jo sove når hun soverGod morgenlille frøkna sover ennå
jeg derimot, lysvåken
![]()
Hvor skal dere?Satser på at ikke flere blir syke, vi drar etter planen på ferie på lørdag.
Smart måte å gjøre det påTakk![]()
Her lager vi en hver til ungene, og en til oss voksne ;-)
Lager en felles deig og deler opp ;-)
Alle får på det de vil ;-)
Takk snuppa :-*
Haha, huff, først nesten kul og så neseblod![]()
God tur til butikkenSå spiste frøkna den siste brødskivenaaah tiltak å reise seg fra sofaen når man vet man må til butikken.
Burde det.Burde bli bedre til imorgen om hun er som sine søsken?
Ikke så langt og ingen låste planer. Vi kjører til Toten for et par uker med svigersHvor skal dere?![]()
Din tur til å sove imorgen daMannen snek seg til en ekstra sovemorgen han, fordi snuppa er syk og trenger pupp.
Vi deler på å stå opp med henne egentlig. Men han har jo rett i at hun trenger meg da, og jeg var selv interessert i å se hvor våt bleia var og hvor varm hun var.
Men nå er jeg sulten