Skravletråd juli 2016

Da er mine besteforeldre på vei til allsang på grensen (bursdag og bryllupsgave fra min søster, bror og meg).
De er på hotellet og har fått Snap av rommet ;) ser veldig fint ut der så håper de koser seg idag :D
Så koselig. Håper de får pent vær og en hyggelig kveld.

Woop dette har vært en bra dag, mannen kom tidlig hjem, støvsugde leiligheten, tok med frøkna ut for å sykkle, kombinert med pokemon go. Så jeg fikk en time for meg selv :)

Nå sover frøkna i egen seng og greier :D

Hun trenger nok søvn. Dumt at feberen steg da. Hvordan går det med deg?
Hun trenger helt klart søvn. Fikk leke litt og nå i seng. Sover. Men de store kom inn og laget en del lyd....

Jeg....er sliten. Holdt på å sovne tidligere i dag, men skal nok klare meg

Ryktes at det går bedre hjemme (jeg er på jobb). Så satser på feberen ikke kommer snikende igjen. Forventer det, men lov å håpe den er over :)
Alltid lov å håpe.
Dette er fjerde kveld jeg legger henne og håper hun våkner uten feber ;-)

Godt sted å sovne for en liten syk en.
Hvordan går det med henne?
Trygt og godt

Hun responderer bra på febernedsettende og da er hun i fint humør.
Lavere feber i dag 38-39 i stedet for 39-40. Hun er sliten og trøtt, men ikke veldig syk.
Legen sier virus, bare å få i veske og vente

Blir ikke så mye man får gjort da.. prøver å legge mini her... så inn ut og setter i smokken... biler som brummer og festival i byen.. så er liv rundt veggene
Jeg ligger på senga og ammer/er smokk for mi, hun brekker seg og spytter ut vanlige smokker så det bruker hun ikke. Ute er det stille og fredlig, men ungene kom inn...

38,8 og diare-konsistens igjen. Vi forsøker en ny variant og gir kveldens febernedsettende nå i stedet for ved leggetid, for da stuper feberen i løpet av en halvtime er hun feberfri og meget opplagt og lite interessert i å legge seg...
Så kjiot den har gått opp igjen

Ååå som jeg angrer på at jeg ikke bestilte flybilletter forrige uke,nå har de blitt mye dyrere

Back
Topp