Hihi, så herligMormor synger på badet : "vaske vesle brumlemann med salt og vann og hjørnetann"ho koser seg hvertfall med barnebarn på besøk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, så herligMormor synger på badet : "vaske vesle brumlemann med salt og vann og hjørnetann"ho koser seg hvertfall med barnebarn på besøk.
Vi har alle godt av detJa han er jo aldri uteeller det er jo ikke jeg heller
men han har godt av å komme seg ut
slippe maset mitt
![]()
Han kom 1 dag før så er forberedt på noenlunde det samme nåDet skjønner jeg godt. Når kom førstemann i forhold til termin da?
Det var jegMen ferdig nå?
Har du forslag??Fysj da!du må jo få gjort noe med denne søvnen din!
Satser på at denne også vil ut før termin, og da skjer det noe veldig snartHan kom 1 dag før så er forberedt på noenlunde det samme nå. Heldigvis nærmer det seg selv om det føles som en evighet til allikevel
![]()
Så godt at ho spiser litt. Det er ofte et tegn på stigende form.Nei, men heldigvis også en mann. Det utfordrende er mest at hun ammes støtt og stadig og litt til, natt og dag, morgen og kveld. Jeg står opp med henne, jeg bruker det meste av kvelden på soverommet, jeg ammer i sofaen hele dagen og et par ganger på natt
Nå spiste hun en halv porsjon grøt. Så matlysta er litt på vei tilbake, formen kommer vel da rett vei. Heldigvis
Ja, dog hadde hun altså også stigende feber i kveld igjenSå godt at ho spiser litt. Det er ofte et tegn på stigende form.
Hun trenger nok søvn. Dumt at feberen steg da. Hvordan går det med deg?Praktisk.
Ga medisin tidlig så hun kunne ta våken-tiden før leggetid. Feberen stupte. Jeg trøsteammet. Hun sovnet. Og hun sover. Tungt
Krysser fingrene for detSatser på at denne også vil ut før termin, og da skjer det noe veldig snart![]()
God kveld til deg ogsåGod kveld ! Hilsen utslitt
Hva skjer her ?God kveld til deg også
Her inne vet jeg ikke, har ikke hatt så mye tid til å være her i dag.Hva skjer her ?![]()
Ryktes at det går bedre hjemme (jeg er på jobb). Så satser på feberen ikke kommer snikende igjen. Forventer det, men lov å håpe den er overHåper det gir seg snart for din også.
Mi tror jeg er på bedringens vei, i det minste. Sliten nå, både hun og jeg.