Takk for detFortsatt god bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detFortsatt god bedring
Så koselig. Håper de får pent vær og en hyggelig kveld.Da er mine besteforeldre på vei til allsang på grensen (bursdag og bryllupsgave fra min søster, bror og meg).
De er på hotellet og har fått Snap av rommetser veldig fint ut der så håper de koser seg idag
![]()
Deilig med litt rolig stundPraktisk.
Ga medisin tidlig så hun kunne ta våken-tiden før leggetid. Feberen stupte. Jeg trøsteammet. Hun sovnet. Og hun sover. Tungt
Hun trenger helt klart søvn. Fikk leke litt og nå i seng. Sover. Men de store kom inn og laget en del lyd....Hun trenger nok søvn. Dumt at feberen steg da. Hvordan går det med deg?
Alltid lov å håpe.Ryktes at det går bedre hjemme (jeg er på jobb). Så satser på feberen ikke kommer snikende igjen. Forventer det, men lov å håpe den er over![]()
Sov på puppen min da ;-)Deilig med litt rolig stund![]()
Godt sted å sovne for en liten syk en.Sov på puppen min da ;-)
Blir ikke så mye man får gjort da.. prøver å legge mini her... så inn ut og setter i smokken... biler som brummer og festival i byen.. så er liv rundt veggeneSov på puppen min da ;-)
Trygt og godtGodt sted å sovne for en liten syk en.
Hvordan går det med henne?
Jeg ligger på senga og ammer/er smokk for mi, hun brekker seg og spytter ut vanlige smokker så det bruker hun ikke. Ute er det stille og fredlig, men ungene kom inn...Blir ikke så mye man får gjort da.. prøver å legge mini her... så inn ut og setter i smokken... biler som brummer og festival i byen.. så er liv rundt veggene
Har vært i byen og på gåturGodt det da
Planer for resten av dagen?
Så kjiot den har gått opp igjen38,8 og diare-konsistens igjen. Vi forsøker en ny variant og gir kveldens febernedsettende nå i stedet for ved leggetid, for da stuper feberen i løpet av en halvtime er hun feberfri og meget opplagt og lite interessert i å legge seg...
Det hadde du tydeligvis ikkeHjelp hodet er gått litt for mye i feriemodus her.
Jeg jeg som var så sikker på at jeg hadde fri neste uke også
God kveld hopeGod kveld ! Hilsen utslitt
Har ikke det.Det hadde du tydeligvis ikke![]()
De pleier ofte å bli det jo nærmere avreise man kommerÅåå som jeg angrer på at jeg ikke bestilte flybilletter forrige uke,nå har de blitt mye dyrere
Ja, vi får bare se hvordan hun er i morgenSå kjiot den har gått opp igjen
samme her, kun 1 dag igjen på jobb så er det ferie !!!Her inne vet jeg ikke, har ikke hatt så mye tid til å være her i dag.
Her hjemme har jeg akkurat lagt lille U
God kveld hope
God kveld jaÅåå som jeg angrer på at jeg ikke bestilte flybilletter forrige uke,nå har de blitt mye dyrere