Skravletråd juli 2016

Crp var negativ.

Kombinert med mye lavere temp så antar jeg vi bare skal hjem og fortsette å amme og bli frisk.

Snart et det vel vår tur...
Håper hun er frisk til imorgen da ❤
Og satser på at dere slipper unna

Eh hørtes litt bakvendt ut.
Var det noe viktig da? ;)
I mine øyne så var det ikke så viktug :p bare svigermor som var sur fordi hun ikke viste om vi kom i bestemorens bursdag :p men vi har ikke hørt noe. Men unødvendig at hu skal kjefte på sin mor

Håper hun er frisk til imorgen da ❤
Og satser på at dere slipper unna
Satser på at hun blir frisk snart ja. Og at alle andre slipper unna så vi kommer oss på ferie
(med paracet og ibux i kofferten ja. Til alle størrelser barn)

God bedring

Vi har legetime i dag siden hun nå har hatt feber i tre døgn

God bedring til di jente også.
Her passerer vi to døgn ikveld. Håper det er over imorgen. Hvis ikke blir det nok lege fredag. Feber kommer og går hele dagen. Og gråter mye. Nok vondt i kroppen av feberen

Hvor kjipt det enn er får du prøve å "nyte" akkurat det da, for det kjenner jeg igjen... Gutten vårres har aldri vært et fangbarn, så jeg tar til meg hver kos han gir meg frivillig, og jeg elsker om han "glemmer av seg" og går med på å sitte i fanget teks når han ser barne-tv.
Men håper hun blir bedre snart!
Ja nyter det på et merkelig vis.

Håper og det. Feberen kommer og går hele tiden

Når man ligger i senga og småsover litt med frøkna og vips så står mannen hengende over meg "suprise, avspassering"
Jeg spretter opp og sier "hva gjør du her"
Avspassering :D

I mine øyne så var det ikke så viktug :p bare svigermor som var sur fordi hun ikke viste om vi kom i bestemorens bursdag :p men vi har ikke hørt noe. Men unødvendig at hu skal kjefte på sin mor
Neimen da :o
Dere må jo få hørt noe før dere vet om dere kommer eller ikke!
Og svigermor kunne fint ringt sin egen sønn for å finne ut det vel :p

Satser på at hun blir frisk snart ja. Og at alle andre slipper unna så vi kommer oss på ferie
(med paracet og ibux i kofferten ja. Til alle størrelser barn)
Høres lurt ut.
Pakker alltid med paracetamol som smeltetablett til snuppa, greit å ha i tilfelle noe skulle skje.
Men håper jo alltid på at man slipper å bruke den!

Når man ligger i senga og småsover litt med frøkna og vips så står mannen hengende over meg "suprise, avspassering"
Jeg spretter opp og sier "hva gjør du her"
Avspassering :D
Koselig det da :)
Her pleier mannen å jobbe fra 8.45-18.00 så pleier ikke se på skjemaet hans så når han kommer i fire tiden eller tideligere skjønner jeg absolutt ingenting ;) blitt flinkere til å sjekke skjema da :p

Høres lurt ut.
Pakker alltid med paracetamol som smeltetablett til snuppa, greit å ha i tilfelle noe skulle skje.
Etter den påskeferien da vi måtte på vaktapotek for å få tak i (hadde med, men ikke nok) har vi alltid hatt med til ungene. Det har f.eks barnebarnet til svigermor sine naboer hatt glede av ;-)

Høres lurt ut.
Etter den påskeferien da vi måtte på vaktapotek for å få tak i (hadde med, men ikke nok) har vi alltid hatt med til ungene. Det har f.eks barnebarnet til svigermor sine naboer hatt glede av ;-)

Ble det lege?
Det ble det.

Halvannen time på venterommet (uheldige der), sov seg gjennom en fem min undersøkelse, konklusjon som forventet. Crp er negativ, det er nok et virus. Hun er i grei form. Så fortsett å gi veske (jeg ammer) og febernedsettende ved behov. Kom tilbake fredag om det vedvarer/vi er bekymra.

Godt man kan hjelpe andre da :)
Sykdom på hytte er i mine øyne et rent mareritt om man ikke har med div medisiner så man kanskje blir tvunget lange avstander til medisiner osv

Back
Topp