Skravletråd juli 2016

Men det går da unna:)
Jada, resten er kjapp nok den

Vi drar bare snart på ferie, da hadde jeg tenkt å være ferdig. Og må jo pakke og sånn.

Og har fortsatt syk jente

Or not.

Min datter har 38,3 og passere om få timer fire døgn med feber.

Og nå kom prikkene. Ikke så lett å få bilde, her med og uten blitz

Siden/ryggen.

Jeg lurer på kanskje fjerde barnesykdom. (dog skal det utslettet komme når feberen forsvinner. Men kommer ikke på så mye annet)
Er vel ikke umulig at det er den, snuppa har ikke hatt den så har ikke undersøkt den så nøye, men om det er den er hun snart ferdig ihvertfall :D

Hun kjennes bra ut. Håper måleren bekrefter "frisk" og at det ikke stiger på igjen til kvelden.

Jeg har innsett at skal vi reise lørdag må jeg pakke fredag og derved vaske torsdag... Og det er visst i dag. Så da trenger jeg frisk jente som altså kan tidvis kose med far :-)

(ellers utsetter vi glatt avreise. Mannen kom på i går at muligens ingen av oss har klarlagt reisedag med svigermor....)
Krysser fingre for at formen holder seg:)

Er vel ikke umulig at det er den, snuppa har ikke hatt den så har ikke undersøkt den så nøye, men om det er den er hun snart ferdig ihvertfall :D
Ikke umulig nei, tvert imot ganske trolig egentlig. Da skal hun snart være ferdig i så fall, og det er jo bra

Ikke umulig nei, tvert imot ganske trolig egentlig. Da skal hun snart være ferdig i så fall, og det er jo bra
Krysser fingre for at hun imorgen er frisk og fin uten utslett og at temperaturen ihvertfall ikke går oppover :)

7+1 i dag, og veldig lite symptomer...Har skjønt at det er like vanlig som å ha symptomer....Skal til legen 21.juli...Men kjenner jeg er bekymra...

3b9698af722a6c9e23e0127697bb182e

Bedre bilde.

Utslettet kan vedvare noen dager om det er fjerde barnesykdom, men da skal feberen bli borte ganske snart.

Hehe, håper natta gikk fint:)
Hun sov til 06.00 :-) Helt utrolig. Virker til at hun bare snudde sove tiden av seg selv? Klokken 24 fikk hun en pupp i munn fordi mor hadde spreng, hun spiste som en helt. Haha. Så fylte hun bleia, så vi skiftet den. 00.30 så sov hun igjen. Spiste litt rundt 05.30 men da ville hun stå opp :-)

Back
Topp