Langt igjen på teppet ? Har kanskje ikke strikket så mye nå når snuppa har vært syk?Sløver i sofaen med hele ukas "på felgen" og litt strikking. (termin passert, teppet bør bli ferdig snart)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Langt igjen på teppet ? Har kanskje ikke strikket så mye nå når snuppa har vært syk?Sløver i sofaen med hele ukas "på felgen" og litt strikking. (termin passert, teppet bør bli ferdig snart)
Lite strikking med syk jente ja.Langt igjen på teppet ? Har kanskje ikke strikket så mye nå når snuppa har vært syk?
Men det går da unnaLite strikking med syk jente ja.
Rundt 80-90 masker på pinnen.
Jada, resten er kjapp nok denMen det går da unna![]()
Var det mange godsaker igjen da?Hoho he did. Fikk resten av godteposen![]()
Håper det, også gleder jeg meg til å se det på tvDe er nok strålende fornøyd vil jeg tro![]()
Er vel ikke umulig at det er den, snuppa har ikke hatt den så har ikke undersøkt den så nøye, men om det er den er hun snart ferdig ihvertfallOr not.
Min datter har 38,3 og passere om få timer fire døgn med feber.
Og nå kom prikkene. Ikke så lett å få bilde, her med og uten blitz
Siden/ryggen.
Jeg lurer på kanskje fjerde barnesykdom. (dog skal det utslettet komme når feberen forsvinner. Men kommer ikke på så mye annet)
Det var jo flott daIkke jeg heller. Håper hun blir frisk snartføltes godt iallefall når mannen skrev til meg på jobb at de kosa seg under omstendighetene g han hadde fått i henne middag
![]()
God morgen og god bedring søtaGod morgenvåkna opp med litt vond rygg. Meeen det overlever man
![]()
Krysser fingre for at formen holder segHun kjennes bra ut. Håper måleren bekrefter "frisk" og at det ikke stiger på igjen til kvelden.
Jeg har innsett at skal vi reise lørdag må jeg pakke fredag og derved vaske torsdag... Og det er visst i dag. Så da trenger jeg frisk jente som altså kan tidvis kose med far![]()
(ellers utsetter vi glatt avreise. Mannen kom på i går at muligens ingen av oss har klarlagt reisedag med svigermor....)
Ikke umulig nei, tvert imot ganske trolig egentlig. Da skal hun snart være ferdig i så fall, og det er jo braEr vel ikke umulig at det er den, snuppa har ikke hatt den så har ikke undersøkt den så nøye, men om det er den er hun snart ferdig ihvertfall![]()
Krysser fingre for at hun imorgen er frisk og fin uten utslett og at temperaturen ihvertfall ikke går oppoverIkke umulig nei, tvert imot ganske trolig egentlig. Da skal hun snart være ferdig i så fall, og det er jo bra
God morgen KenguGod morgen
Snart tid for jobb
Njaa. Var ikke så mye sjokolade der. Og veeeldig mye lakkrisVar det mange godsaker igjen da?![]()
God formiddag søtaGod morgen og god bedring søta![]()
Masse god bedring til henne![]()
Bedre bilde.
Utslettet kan vedvare noen dager om det er fjerde barnesykdom, men da skal feberen bli borte ganske snart.
Du er som meg med andre ordNjaa. Var ikke så mye sjokolade der. Og veeeldig mye lakkris
Jeg kan ikke fordra lakkris![]()
Hun sov til 06.00Hehe, håper natta gikk fint![]()