Sløver i sofaen med hele ukas "på felgen" og litt strikking. (termin passert, teppet bør bli ferdig snart)Du må slappe av litt du også. Håper på bedring i morra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sløver i sofaen med hele ukas "på felgen" og litt strikking. (termin passert, teppet bør bli ferdig snart)Du må slappe av litt du også. Håper på bedring i morra.
Du bare måtte ikke sant?156 dager![]()
En tallnerd som meg, hva er det for et dumt spørsmål.Du bare måtte ikke sant?![]()
Burde jo forventet det.En tallnerd som meg, hva er det for et dumt spørsmål.
Selvfølgelig bare måtte jeg....
Hvorfor det???Burde jo forventet det.
Av deg og sara, så burde kanskje være forsiktig med hvordan jeg formulerer spørsmål til dere?![]()
Men såpass bokstavelig da og med tallHvorfor det???
Er det så galt at vi faktisk svarer![]()
Hadde sagt desember til et par andre som spurte om når, du spurte ikke om når, men og hvor lenge tilMen såpass bokstavelig da og med tall
Svar er jo fint men går ann å si desember for eksempel
Jeg pleier ikke å si at jeg har termin om 93 dager eller tre mnd![]()
Ja nettopp så må tenke på hvordan jeg formulerer megHadde sagt desember til et par andre som spurte om når, du spurte ikke om når, men og hvor lenge til![]()
Diggee playmo jegTogbane er også gøy!
Og jeg er tilbake på hvorfor, vi har det jo gøy av detJa nettopp så må tenke på hvordan jeg formulerer meg![]()
Så jeg skal heller prøve formulere meg sånn at du kan svare med tall?Og jeg er tilbake på hvorfor, vi har det jo gøy av det![]()
Her går det i Brio togbane ikke Playmo..Diggee playmo jeg![]()
Håper di er feberfri imorgenAlltid lov å håpe.
Dette er fjerde kveld jeg legger henne og håper hun våkner uten feber ;-)
Ikke jeg heller. Håper hun blir frisk snartUff daliker ikke!
Det håper jeg også. For både min og dinHåper di er feberfri imorgen![]()
Hoho he did. Fikk resten av godteposenKanskje han ville takke for billettene?![]()
Er ikke alltid gubben orker svare "tar det senere" vi har stort sett mobilen på lydløsSløve menn
Han min har telefonskrekk tror jeg, du skal være heldig om han svarer når det ringer
Han bare setter den på lydløs og later som ingenting.. Så et det MEG som får dårlig samvittighet for at gamla sitter i andre enden og ikke får svar![]()
![]()
Kjip ting å finne ut avHjelp hodet er gått litt for mye i feriemodus her.
Jeg jeg som var så sikker på at jeg hadde fri neste uke også
God morgenGod kveld ! Hilsen utslitt
Høres ut som en flott dagWoop dette har vært en bra dag, mannen kom tidlig hjem, støvsugde leiligheten, tok med frøkna ut for å sykkle, kombinert med pokemon go. Så jeg fikk en time for meg selv
Nå sover frøkna i egen seng og greier![]()