Ja blir sånn.Nei, det er ikke det. Jeg må prøve å få litt mer orden på det etter ferien
Har sklidd ut for mye en stund nå:/
Blitt fullt denne uken faktisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja blir sånn.Nei, det er ikke det. Jeg må prøve å få litt mer orden på det etter ferien
Har sklidd ut for mye en stund nå:/
ja det var detHåper du hadde en fin dag på jobb![]()
JaSyktbarndag ???
Syk!!!
Kan ikke huske sist jeg var så dårlig som jeg er nå.
Hoster og tett i nesen.
Innholdet i hodet er byttet ut med bomull.
Absolutt alle muskler verker så ille at jeg har problemer å gå i trappen.
Skulle akkurat til å spørre om noen hadde hørt noe fra degHun er her!
I går,6 juli klokken 16.50 ble jeg mamma for andre gang ♡
En time senere var jeg i operasjon og har lagt på observasjon i natt. Mistet 3,5 liter blod og legen ba meg pent om å ikke få flere barn.
Det hørtes sååå godt ut! Må prøves en dagLegger torskefileer i en ildfast form.
Har salt, pepper, limeskall, limesaft og litt kajennepepper oppå.
Setter i ovnen på 190 gradet i en 15 minutter.
Steker frosne grønnsaker i en panne med smør og passende krydder til de er møre og serverer til.
Er ganske enkelt, men orker ikke noe mer avansert i dag siden jeg er syk
Noen har den egenskapen gittå skru opp volum i spesielle settinger..
Mine 3 sammen er enormt mye lyd
Men det er eldste som får de andre til å skru opp volumet...
Aha, godt å bare ha de eldste å konsentrere seg om?![]()
HerligHurra! Idag klarte jeg å komme meg til frisøren! Og imorgen har jeg booka fotpleietime
Velvære-tid for mamma'n![]()
Oh, hvordan lager du det? Kjøper man ferdige biffstrimler eller hvordan fungerer det?Wok med biffstrimler og ris![]()
Leter ofteDu får passa på en annen gang du kommer over billig stoff å kjøpe på deg littpleier jeg å gjøre med garn jeg finner på tilbud
![]()
FysjEr ikke sikker på om jeg skal le eller være streng.
De to yngste er ute på terrassen og sitter og koser seg mens jeg holder et halvt øye med dem.
Brått så ser jeg at mellomste har vært i skuffen på kjøkkenet og hentet en slik engangs sprøyte (uten spiss) som vi bruker til å gi barna medisiner med og sitter og gir lille U "medisin", også kjent som regnvann fra et plaskebasseng som egentlig var tømt...
De lekte doktor
Purra flere ganger.. VentelisteOi! Det var lang ventetid!de kan ikke ha glemt deg?
Han bruker 80/86.Godt det
Hva str bruker U nå?
Tror det var rotavirusvaksine på 3-ukerskontroll. Husker ikkeDen 2-4 ukers kontrollen er det noe vaksine der? Skal i morgenspent på hva han veier
også skal jeg møte bentleif etter den
![]()
![]()
Tiden strekker ikke til å sitte her med lillegutt på puppen annen hver time og han kan spise lenge. Sover han leker jeg med storesøster som er hjemmeogså må jeg ha en dupp på dagen
Tok blodprøvene og har ny time 18. Får avvente svar til da. Er de fine, går vi videre med utredningenOihvordan gikk det til legen idag da?
Herlig å vær på hytta!Da har vi kommet tilbake til hytten etter å ha gjort litt småærend. Beina et hovne, bekkenet vondt og småkynnere. Gleder meg til gubben kommer og kan hjelpe med mini selv om foreldrene mine er til god hjelp
![]()
Ferdige biffstrimler.. Frosne wok grønnsaker, oyster sause med hvitløk. Steker ig blander og serverer med risOh, hvordan lager du det? Kjøper man ferdige biffstrimler eller hvordan fungerer det?