Skravletråd juli 2016

De blir slitne. Så en time er liksom nok. Har liksom bare ingen pauser. Hun må sovne i armene mine på dagtid i senga vår. Så er stuck der. Muskelsmertene hindrer meg i å sovne skikkelig. Får kun støvsuge når jeg er hjemme med henne. Å gjøre noe på kjøkkenet eller vaske er utelukket. Hun hyler og skal ha meg til å bære henne igjen. Tisser med henne stående på låra mine :p for ellers hyler hun og setter igang med gråtinga. Når jeg har fri som idag, brukes dagene til ærend og husarbeid som ikke er rukket ellers. Mn ikveld er jeg paddeflat på sofa. Orker såvidt holde mobilen:p
Har du tenkt på om hun kan være høysensitiv?

Høres ikke helt vanlig ut å være så avhengig av deg og redd andre???

I dag har vi omtrent bodd på stranda.

Var først på xxl og kjøpte badesko, og handlet litt mat på kiwi.

Så pakket vi med oss utstyr og grill og pølser og tok middagen på stranda.
Ungene badet og koste seg lenge.
Dro hjem ca 18.

Skal tilbake i morgen.

fridag idag siden jeg jobber helga. Glk fort da vi hadde mange ærend å få gjort og husarbeid. Føler ikke særlig fri:p
Kan legge deg tidligere enn vanlig da? :p

I dag har vi omtrent bodd på stranda.

Var først på xxl og kjøpte badesko, og handlet litt mat på kiwi.

Så pakket vi med oss utstyr og grill og pølser og tok middagen på stranda.
Ungene badet og koste seg lenge.
Dro hjem ca 18.

Skal tilbake i morgen.
Hørtes herlig ut :)

Har du tenkt på om hun kan være høysensitiv?

Høres ikke helt vanlig ut å være så avhengig av deg og redd andre???
Har tenkt tanken. Men er ikke hun for liten for å "være det"? Hun elsker f.eks å være med andre barn. Da slipper hun mye lettere. Og veldig var på andre personer. Hvordan de er. Er de veldig forsiktige og ikke kommer rett på, og snakker mykt og smiler, så skriker hun som regel ikke rett ut. Hun tålte til og med å til slutt sette seg en halvmeter unna HS på onsdagen. Når vi kom inn og lekte på gulvet satte hun seg konsekvent mot meg og med ryggen mot hs. Helt til hun ble litt tryggere. Men hele tiden en hånd nesten mot meg for tryggheten.

Kan noe sånt trekk være arvelig? For jeg er høysensitiv selv

Hun er her!
I går,6 juli klokken 16.50 ble jeg mamma for andre gang ♡
En time senere var jeg i operasjon og har lagt på observasjon i natt. Mistet 3,5 liter blod og legen ba meg pent om å ikke få flere barn.

Oj det var mye
Ja. Er gitt mye jobb for at de skal få ferien til å gå opp. Vi trenger pengene og :/ så får bare holde ut. Jobber vel 80% de fleste ukene. I tillegg til å være 100% hjemme med LJ

Hun er her!
En time senere var jeg i operasjon og har lagt på observasjon i natt. Mistet 3,5 liter blod og legen ba meg pent om å ikke få flere barn.
Gratulerer så mye med lille datteren deres.

Håper det går bra med deg og den lille tross en brå start

Hun er her!
Skjønte du hadde født! Følte det på meg!

GRATULERER SÅ UTROLIG MYE MIN KJÆRE DAIM❤️❤️ Håper lille prinsessa har det fint, og at du kommer deg raskt etter forholdene!

Hun er her!
Åå gratulerer sp mye vennen ❤❤
Det var mye blod mistet, hvordan er formen?

Back
Topp