I sommer,jaJobber du hver helg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I sommer,jaJobber du hver helg?
Det er smart daKan bruke den ene til strikke småting daTenkte på det selv
![]()
Så kjedelig daI sommer,ja
Har du tenkt på om hun kan være høysensitiv?De blir slitne. Så en time er liksom nok. Har liksom bare ingen pauser. Hun må sovne i armene mine på dagtid i senga vår. Så er stuck der. Muskelsmertene hindrer meg i å sovne skikkelig. Får kun støvsuge når jeg er hjemme med henne. Å gjøre noe på kjøkkenet eller vaske er utelukket. Hun hyler og skal ha meg til å bære henne igjen. Tisser med henne stående på låra minefor ellers hyler hun og setter igang med gråtinga. Når jeg har fri som idag, brukes dagene til ærend og husarbeid som ikke er rukket ellers. Mn ikveld er jeg paddeflat på sofa. Orker såvidt holde mobilen
![]()
Så utrolig deilig daI dag har vi omtrent bodd på stranda.
Var først på xxl og kjøpte badesko, og handlet litt mat på kiwi.
Så pakket vi med oss utstyr og grill og pølser og tok middagen på stranda.
Ungene badet og koste seg lenge.
Dro hjem ca 18.
Skal tilbake i morgen.
Kan legge deg tidligere enn vanlig da?fridag idag siden jeg jobber helga. Glk fort da vi hadde mange ærend å få gjort og husarbeid. Føler ikke særlig fri![]()
Du skulle jobbe i morgen også?Nei var ferdig 16
Hørtes herlig utI dag har vi omtrent bodd på stranda.
Dro hjem ca 18.
Skal tilbake i morgen.
Har mest tro på dem jeg ogsåVi håper på Tyskland
Oj det var myeI sommer,ja
Det stemmer jaDu skulle jobbe i morgen også?
Høres ut som en fin dagI dag har vi omtrent bodd på stranda.
Dro hjem ca 18.
Skal tilbake i morgen.
Har tenkt tanken. Men er ikke hun for liten for å "være det"? Hun elsker f.eks å være med andre barn. Da slipper hun mye lettere. Og veldig var på andre personer. Hvordan de er. Er de veldig forsiktige og ikke kommer rett på, og snakker mykt og smiler, så skriker hun som regel ikke rett ut. Hun tålte til og med å til slutt sette seg en halvmeter unna HS på onsdagen. Når vi kom inn og lekte på gulvet satte hun seg konsekvent mot meg og med ryggen mot hs. Helt til hun ble litt tryggere. Men hele tiden en hånd nesten mot meg for tryggheten.Har du tenkt på om hun kan være høysensitiv?
Høres ikke helt vanlig ut å være så avhengig av deg og redd andre???
Ja. Er gitt mye jobb for at de skal få ferien til å gå opp. Vi trenger pengene og :/ så får bare holde ut. Jobber vel 80% de fleste ukene. I tillegg til å være 100% hjemme med LJOj det var mye
Gratulerer så mye med lille datteren deres.Hun er her!
I går,6 juli klokken 16.50 ble jeg mamma for andre gang ♡
En time senere var jeg i operasjon og har lagt på observasjon i natt. Mistet 3,5 liter blod og legen ba meg pent om å ikke få flere barn.
Skjønte du hadde født! Følte det på meg!Hun er her!
En time senere var jeg i operasjon og har lagt på observasjon i natt. Mistet 3,5 liter blod og legen ba meg pent om å ikke få flere barn.
Åå gratulerer sp mye vennen ❤❤Hun er her!
Må ta vare PP deg selv ogsåJa. Er gitt mye jobb for at de skal få ferien til å gå opp. Vi trenger pengene og :/ så får bare holde ut. Jobber vel 80% de fleste ukene. I tillegg til å være 100% hjemme med LJ