Skravletråd juli 2016

Blæ, jeg er virkelig så vær å sovne at jeg kjenner hodet faller jevnig. Jeg har tre unger på loftet, det er ikke stille. (det er aldri stille når den kompisen er her. Det er aldri stille når mine to er der heller, men det stiger et hakk eller tre)

Og likevel nesten sovner jeg

Og nettopp derfor kan jeg ikke sovne.

Blæ, jeg er virkelig så vær å sovne at jeg kjenner hodet faller jevnig. Jeg har tre unger på loftet, det er ikke stille. (det er aldri stille når den kompisen er her. Det er aldri stille når mine to er der heller, men det stiger et hakk eller tre)

Og likevel nesten sovner jeg

Og nettopp derfor kan jeg ikke sovne.
Kan du ikke duppe litt? Sett alarmen på å ringe om tre minutter

Dette er en fysio som er spesialisert på bekken og opptatt av gravide.
Var slike der jeg bodde. Men lange ventelister og de som behandla gravide, behandla gjerne andre og.

Ja, må sitte der til hun sovner ja. Ja nei mi er jo glad i puppen ellers:D, har bare helt av seg selv slutta å sovne der. Så vi har slete litt med å få henne til å sove, for å si det sånn..
Ja mi pleier også å roe seg ved den tiden, men hun sover aldri lengre enn et par timer uansett. Det er ganske slitsomt ja. Og våkner kl 05.

Jeg har gitt opp smokken, og tenker at npr vi har klart oss til nå uten den, så er det oike greit å la være å venne henne til den også. Når dere har greid et helt år, så ville jeg ikke gjort det. Men det er nå meg da :P største min var helt lik han og, og ville ikke ha den

Hehe, hadde aldri sett for meg at jeg skulle få en unge som ikke ville ha smokk :p menmen.. Nei..det er jo best å la være egentlig, men av og til hadde det vært greit å kunne roe han med den istedenfor pupp hver gang han våkner på natta. (Som er sånn 5-10 ganger :p)

Kan du ikke duppe litt? Sett alarmen på å ringe om tre minutter

ikke med ansvar for de tre der, eller rettere sagt, de to. Mellomste null stress. Eldste og mellomste, helt uproblematisk. Men eldste og kompis... og eldste og kompis og mellomste.... no way.

Men nå sendte jeg dem ut med hver sin is. Bonus for meg; stille inne, og er det veldig ille så hører jeg dem ute tvil. Og dessuten reiste jeg på meg og våkna litt.

Men erfaringsvis kommer de snart inn igjen, i alle fall guttene, så jeg sørget for å sette på tdf på tv'n så de ikke skal komme for å spille mario. Det er høylytt, MEGET høylytt, samt, at de på ingen som helst vis inkluderer mellomste da.

Hurra! Idag klarte jeg å komme meg til frisøren! Og imorgen har jeg booka fotpleietime :D
Velvære-tid for mamma'n :p

Var slike der jeg bodde. Men lange ventelister og de som behandla gravide, behandla gjerne andre og.

Hun behandler nok andre også, men har altså prioritet på å få inn gravide i løpet av ei uke etter at de tar kontakt. Helt fantastsik. Ikke bassengtrening da, det er det en annen fysio som har for graivde, men DER er det ventetid. Og da tok jeg heller en som kunne ta meg inn når jeg trengte det, enn å vente i noen mnd for å få gå i bassenget.

Back
Topp