Kan ikke klagejepp.
Alt bra hos deg?![]()
Sola skinner, jeg har ferie og kake i ovn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke klagejepp.
Alt bra hos deg?![]()
Må rydde litt da. Mamma og pappa kommer på lørdagSå deilig da
Kos deg i sofa!
Hørtes ikke feil ut med ferie sol, og kakeKan ikke klage
Sola skinner, jeg har ferie og kake i ovn![]()
Ja, da blir det jo litt. Tror jeg drøyer til kampen i kveld herSkal se alle EM-sendingene og så er det jo tdf
Kan du ikke duppe litt? Sett alarmen på å ringe om tre minutterBlæ, jeg er virkelig så vær å sovne at jeg kjenner hodet faller jevnig. Jeg har tre unger på loftet, det er ikke stille. (det er aldri stille når den kompisen er her. Det er aldri stille når mine to er der heller, men det stiger et hakk eller tre)
Og likevel nesten sovner jeg
Og nettopp derfor kan jeg ikke sovne.
Kom veldig brått på...Huff da!kom det som kastet på deg??
Masse god bedring søte du![]()
Var slike der jeg bodde. Men lange ventelister og de som behandla gravide, behandla gjerne andre og.Dette er en fysio som er spesialisert på bekken og opptatt av gravide.
Ja, det stemmer! Var dere bort en tur idag? Har det gått bra?
Tror detBra du var rolig, det hjelper nok mye![]()
Likte den siste derJepp 2 forskjelligeMen de er litt i det dyreste laget syns jeg
Vis vedlegget 186111Vis vedlegget 186112
Men kjempe stilige![]()
De sier heldigvis det er lettere å få time her jeg bor nåEr jo sykt med slik lang ventetid!!går ikke ann!
Ja, må sitte der til hun sovner ja. Ja nei mi er jo glad i puppen ellers, har bare helt av seg selv slutta å sovne der. Så vi har slete litt med å få henne til å sove, for å si det sånn..
Ja mi pleier også å roe seg ved den tiden, men hun sover aldri lengre enn et par timer uansett. Det er ganske slitsomt ja. Og våkner kl 05.
Jeg har gitt opp smokken, og tenker at npr vi har klart oss til nå uten den, så er det oike greit å la være å venne henne til den også. Når dere har greid et helt år, så ville jeg ikke gjort det. Men det er nå meg dastørste min var helt lik han og, og ville ikke ha den
Kan du ikke duppe litt? Sett alarmen på å ringe om tre minutter
Wok med biffstrimler og risMiddag i dag da folkens ?![]()
Var slike der jeg bodde. Men lange ventelister og de som behandla gravide, behandla gjerne andre og.
Nei. Fri idag siden jeg jobber fredag og lørdagSkal du på jobb i dag også?
Den er grufull!!!AUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
Sendte mannen av gårde for å kjøpe Klinex og Otrivin.
Han kom hjem med Otrivin med mentol, pytt-pytt tenkte jeg og tok den.
Nå gjør det så vondt inni nesen at jeg er redd den skal falle av