Håper jeg slippet de neste gangDet skjønner jeg godt at du gjorde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg slippet de neste gangDet skjønner jeg godt at du gjorde.
Bra du var rolig, det hjelper nok myeMest overraska at jeg takla det så fint ogtrodde jeg kom til å bli panisk og få hjertebank. Men forholdt meg rolig og trøsta godt. Tenkte at hun blir bare mer oppjaga og skriker mer om jeg ble urolig igjenc
JoEr ikke mammaen din i nabohuset?
God dagGod Dagstraks på jobb her. Hva skal dere i Dag ?
Høres ut som min mor og bestemor. De snakker omtrent hver dag og ser hverandre like ofte. Jeg får bare ringt mamma.Jomen vi ringes ofte allikevel
![]()
Høres ut som formen min forrige uke detSyk!!!
Kan ikke huske sist jeg var så dårlig som jeg er nå.
Hoster og tett i nesen.
Innholdet i hodet er byttet ut med bomull.
Absolutt alle muskler verker så ille at jeg har problemer å gå i trappen.
Jeg er sikker på at dette er slik manne-syken kjennes ut.Høres ut som formen min forrige uke det
God bedring til deg![]()
Jeg sa det samme forrige uke jeg ogsåJeg er sikker på at dette er slik manne-syken kjennes ut.
Jeg bare syter og har det helt for jævlig
Hva ser du?Det er sport på TV jo. Da ble ryddedag til sofadag ispedd litt rydding
Barna har ranglet litt noen dager, men ikke så ille.Jeg sa det samme forrige uke jeg også
Henger fortsatt i her da. Jeg var ikke ute på ei uke![]()
Strikker på en hentedress til lillebrorHva strikker du på?
I går var vi på badeland
I dag ikke så mange planer enda. Blir vel en tur på lekeplassen i alle fall.
Ikke mye som skjer herHer var det rolige tilstander..![]()
Er jo sykt med slik lang ventetid!!Neste gang jeg er gravid skal jeg troppe opp i alle resepsjoner der fysio er og stå der til de slipper meg inn![]()
Har tross alt enda ikke fått time og det er gått 1 år og 7 mndungen er forlengt ute av magehuset
HahaÅhh neida. Ser jeg skrev uklart der
Festen skal være i hjembyen hans.
Ingen amerikaner. Han er fra Arendal![]()
Ha en super dag du ogsåØnsker alle en super dag![]()