Skravletråd juli 2016

For å si det sånn, enkelte lærer aldri det der med konsekvenser.

Men greit å prøve å påvirke den læringsprosessen om man kan:)
Hehe. Vet det :p var en av de selv da jeg var lita:p

Regner med det er såpass dyrt ja... :( det er synd
Godt stoff koster

Men hadde jeg hatt stoff og stil i nærheten hadde det blitt billigere. Og mer utvalg i butikkene enn på nett. Vurderer tur til østlandet vare for å kjøpe sy stoff :p hahaha

Det går jo ikke

Fysio jeg gikk hos praktiserer så godt som ingen ventetid for gravide, hun tar oss inn til vurdering i løpet av ei uke. Finner en time, avbestilling eller lager en time utenfor normal tid, og tilbyr plass på gruppetrening selv om gruppa egentlig er full. (den er dog somregel ikke helt full heller) og smetter de som har behov for enkelttimer inn etter beste evne også. Det er hennes prioritet
Høres ut som en fysio som tenker rett iallefall! Jeg ringte alle som var i byen - de fleste tok meg ikke imot da de spesialiserte seg på idrettsskader, ikke gravide. Legen kunne ikke gjøre noe, jeg måtte ringe og fikse selv. Men lite nytter det når henvisningen min tilsa at jeg hadde stort behov for fysio behandling, men fullt overalt og ingen tok meg inn engang til vurdering... Bassengtrening var ei heller tilbud da

Her var det rolige tilstander.. :p

Er jo greit å få time mens ungen faktisk er inni magen:P
Neste gang jeg er gravid skal jeg troppe opp i alle resepsjoner der fysio er og stå der til de slipper meg inn :p

Har tross alt enda ikke fått time og det er gått 1 år og 7 mnd :p ungen er forlengt ute av magehuset

Back
Topp