KrysserVært endel urolig nå ikveld mens jeg var åå jobb. Så spent på formen hennes imorgen.![]()
Fingre for at hun har god form imorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KrysserVært endel urolig nå ikveld mens jeg var åå jobb. Så spent på formen hennes imorgen.![]()
Har laget før jaEt til?har du laget noen før? Blir det dyrt å lage selv?
Skulle gjerne hatt jevn temperatur på 23 grader hele sommeren. Kun regn om natten. Det ville vært perfekt. Om man bare kunne bestemme sånt.
Hva skjer?Arg posten altså....
Ekke gøy med stikk nei. Såpass ja. Er det så uvanlig å gå ved 12 mnd alder da?Det gikk superdupertmye skrik etter to stikk i låra men gikk over.
![]()
Hu var 10,15 kg tung og 78cm langdagen ettrr hun ble 1 år. Motorisk sett og generelt ligger hun enda langt foran. De mente hun var mer som 15mnd++ i utviklingen enn et år. Så forklarer endel ting
![]()
Hvert til legen før da?Har slitt med det i årevis men siste året er det gått fra å ha det kanskje 3-5 netter i uka til å ha det døgnet rundt. Og spesielt når jeg skal sove eller slappe av
Så reelt sett fire dager med strikking så en på å fikse tråder samt vaske![]()
For en hyggelig gave å gi daFikk forresten ordnet bursdagsgave til svigermor mens vi var på båten.
Jeg var på Tax-free og handlet.
Fant noen kremer jeg bruker en del billigere, det samme med deoen jeg bruker.
Så ble det litt vin og litt godter...
Når jeg kom til kassen og hadde betalt fikk jeg et gave kort.
Etterpå fant jeg ut at dersom man handlet over kr 2.000,- ville man få et gavekort på gratis sviptur senere.
Ble sittende å prate med mannen.
Er ikke sikker vi vil klare å få barnevakt 2 netter, har aldri hatt det før.
Men svigermor elsker slike turer, så vi kom frem til at mannen bruker dette gavekortet og inviterer henne med på en tur bare de to og betaler mat og lignende.
Virker som om hun tidvis savner å ha sønnen sin litt for seg selv
Ja, noen må jobbe ogsåVar på jobb jeg
Såvidt jeg vet er jeg enda på venteliste på fysioterapaut for bekkenet. Ble sendt da jeg var 13uker på vei og jeg snakka med de daOg jeg klager virkelig ikkehørt om de som har fått time etter mange mnd! Det går jo ikke når man er gravid!
![]()
Huff! Skulle ikke hvert mulig!Såvidt jeg vet er jeg enda på venteliste på fysioterapaut for bekkenet. Ble sendt da jeg var 13uker på vei og jeg snakka med de da
Jenta mi ble ett år igår
Håper og detKrysser
Fingre for at hun har god form imorgen![]()
Nei hun synes de var veldig vonde virka det som :/Ekke gøy med stikk nei. Såpass ja. Er det så uvanlig å gå ved 12 mnd alder da?
Ja. Da null hjelp å få. Så spent på imorgenHvert til legen før da?
Jepp må jo detJa, noen må jobbe også![]()
For å si det sånn, enkelte lærer aldri det der med konsekvenser.Nei hun synes de var veldig vonde virka det som :/
Neida.Det var ikke bare basert på gåinga. Men hele motorikken. Finmotorikken og hva hun sanset kan man si. De observerte henne en god stund.
Har endelig klart å lære henne at man ikke stuper ned med hodet først av sofa når man har klatra opp. Men heller snur seg og sklir ned med beina først. Så slipper jeg å fotfølge henne overalt å holde henne igjen i beina.
Noen ganger utvikler bare kroppen seg litt fortere enn konsekvens-tankegangen gjør![]()
Regner med det er såpass dyrt ja...Har laget før ja![]()
Spørs veldig på hvor billig godt stoff man får tak i. Men jeg har solgt et nå for 650 og da tjener jeg omtrent kun en hundring :/
Random qoute.Hva skjer?
Det går jo ikkeSåvidt jeg vet er jeg enda på venteliste på fysioterapaut for bekkenet. Ble sendt da jeg var 13uker på vei og jeg snakka med de da
Jenta mi ble ett år igår