Åh det må ha vært gøyGod morgenså koselig!
Jeg og eldstemann skal i badeland vi![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh det må ha vært gøyGod morgenså koselig!
Jeg og eldstemann skal i badeland vi![]()
Gjør vist det. Kommer fra Valdres og ikke fult så ille, mer koselig og irriterende når man skal ha parkeringsplassSå du bor ved en typisk turistplass ? Merker det godt på turister her også egentlig, eller alle turbussene![]()
Så reelt sett fire dager med strikking så en på å fikse tråder samt vaskeJa, siste dagen pleier det gå fortere, sånn to dager på en![]()
Skulle gjerne hatt jevn temperatur på 23 grader hele sommeren. Kun regn om natten. Det ville vært perfekt. Om man bare kunne bestemme sånt.14 grader og strålende sol kunne fungert, men da tipper det somregel opp i 16-17 om det ikke er pga tåke eller en kald trekk. Så ja, det er jo heleheten som er problemet. Men det er helhelten som er været i dag.
Men 14 grader er uansett ikke sommer for meg
Det tror jeg var smartTror jeg snart skal finne senga
Mer etter at de yngste er i samme brnehageJa greit å ta det etter at ferien er over![]()
Han sover nå.Hehe, og hva sa han?![]()
Du er jo på ferie vettuDa har jeg 100 innlegg denne måneden.
Går *litt* tregere enn vanlig for meg denne måneden![]()
Det gikk superdupertHvordan gikk det på kontrollen ?
Mest overraska at jeg takla det så fint ogHuff da
Men godt det gikk bra!
Vært med vennerTakk for det
Gjort i dag?
Mente skravleprofilHvorfor lav profil?
Det kan man siNok å henge fingrene i med andre ord![]()
Vært endel urolig nå ikveld mens jeg var åå jobb. Så spent på formen hennes imorgen.Godt det da ihvertfall![]()
Har slitt med det i årevis men siste året er det gått fra å ha det kanskje 3-5 netter i uka til å ha det døgnet rundt. Og spesielt når jeg skal sove eller slappe avGodt du har time da![]()
Idag har vi vært på ettårskontroll med LJ. Og så har jeg vært på jobbGod kveld damerhva har dere gjort i dag? Her går dagene i ett fra morgen til kveld. Mannen er en del på jobb også så har ikke så mye hjelp hjemme. Er veldig rotete for tiden. Finner ikke overskudd til å rydde
Jeg sender deg en veldig, veldig stor klem! Håper det ordna seg fort!Jeg trenger en klem...... står i parkeringshuset på Aker brygge etter en superflott dag i Oslo med ungene... nøklene har jeg klart å låse inne i bilen og venter nå på Viking. Er såååå forbanna på meg selv at jeg nesten går ut av mitt gode skinn her..
Var på jobb jegDet er så stille her i kveld ?
Gikk ikke helt som planlagt da altsåHan sover nå.
Jeg klarer ikke