Skravletråd juli 2016

Tenkte at jeg ville holde meg litt lengere ned på listen bare ;) Mente vel å skrive at det blir lite skravling på meg denne mnd, har en del jeg må få unnagjort;)

Å så deilig med ferie :) Har dere hatt det fint hittil og gjort noe spesielt?
Åja,sånn ja.

Ja var godt med ferie nå. Jeg jobbet tom fredag forrige uke, så er såvidt i gang. Samboer og ungene har hatt fri i et par uker allerede (ungene har vært i bhg/Sfo 4 dager av de to ukene.)

Vi har ikke gjort så veldig mye, vært ute på sykkeltur en dag, og i går var vi i Sverige. Og jeg hadde bursdag på søndag, så da var vi ute og spiste. Og ungene har badet mye i bassenget i hagen

Men om ei uke drar vi på hytta til svigerfar og er der 2-3 dager før vi drar ned til dyreparken. Da har vi to netter på hotell i Kristiansand og 3 dager i dyreparken før vi reiser til hytta igjen. Blir der et par dager med besteforeldre før vi drar videre til svigermor og mannen på campingen et par dager. Da har det vel nesten gått to uker, så da vil jeg hjem :-P

Og da har jeg ei uke hjemme før jobb igjen. Samboer og ungene har fri en stund til

Last edited:
Hihi, ligner ikke deg:p
Men så har du ikke akkurat ferie hver måned heller:p
Du er ikke helt lik deg selv du heller.
Bare rett over 1000 og det er allerede 6. i måneden :P

Sitter i sofaen og venter på at fysioterapeutene jeg har fått anbefalt av jordmor nå nettopp (ringte ned dit) skal ha telefon tid så jeg får forhørt meg om mulig bekkenbelte. Eventuelt hva annet de kan hjelpe til med. Håper de ikke har lang ventetid for å få hjelp da.
Fikk du snakket med de?

Min er AKKURAT lik... Så da er det jo ikke så lett for pappaen å ta henne heller. Min er 7 mnd. Har ikke vært ute av huset uten barn jeg heller. Føler at det går helt fint, men det er viten om at man faktisk ikke KAN dra ut som er litt frustrerende for min del.. At man er helt låst. Vet jo at det er sånn det er å ha barn osv, men likevel :P Jada, det går jo over men..

Da kjenner du til det ja :p
Ja, det har jo gått greit egentlig.. Og som du sier, det er den følelsen av at man ikke KAN som er kjip. Jeg gar vært lenge borte EN gang, da var jeg i bryllup. Det er det drøyeste bryllupet ever, med tusenmillioner taler.. Så jeg var borte i 7 (!) timer, da gikk jeg hjem før de hadde tatt brudevalsen til og med :p Pappaen car helt utslitt, og ungen hadde nettopp sovna da jeg kom hjem 23.30 :p

Back
Topp