Godt det da, håper det gjør så jeg får tatt flere øvelserDet skjønner jeg at du er! Ikke noe gøy![]()
Ja fare for ferieavvikling nå..
Jeg hadde positiv effektgjorde noen øvelser i tillegg jeg da for å bli bedre
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det da, håper det gjør så jeg får tatt flere øvelserDet skjønner jeg at du er! Ikke noe gøy![]()
Ja fare for ferieavvikling nå..
Jeg hadde positiv effektgjorde noen øvelser i tillegg jeg da for å bli bedre
![]()
Har både babybjørn og manducaHva med bære sele?
Åh, det hørtes ut som en herlig dag! Minus neseblodet da..Vi har vært på fornøyelsespark i Sverige!3 voksne og 5 barn som har storkoset seg med masse dyr, karuseller, godteri og bading
Minste gutten har sloknet i bilen på tur hjem nå, full i neseblod etter å krasjet med en liten jente kom springende fra siden når han sprang for å kjøpe godteri før vi skulle hjem(han nekter å tørke bort det, vi får vel ta q-tips når han har sover i kveld)
Enn dere da?![]()
Hun sitter ikke selv enda, så må nok vente litt med det. Storebroren var akkurat lik, men da ble det myye bedre når han kunne sitte i vogna og seTrilleturer der hun sitter opp da? Det fungerer ikke det? Kanskje å kjøre noen plass der det er litt å se på?![]()
Egentlig, men jeg har allerede vært på det privat. Så litt spent på hva de sier. Var en lege som tullet det til med timen en annen lege hadde satt opp. Så da bare kommer jeg på ny oul...Er det oul du skal på nå da?![]()
Hørtes ut som en veldig grei dag det daVært på veranda i sola og et møte på sykehuset
Du da?
Håper det gikk bra idagHjemme fra jobb og rett i seng.
Hs med sprøyte og lege på ettårskontroll imorgen tidlig 8:45. Midt i lurtiden hennes. Gjett ei som kommer til å være forbanna og trøtt![]()
God morgen søte duGod morgen alle!![]()
Mye våken?Jeg er så lei av det Sovetullet nå, nå må det være tenner vel ?
God morgenGod morgen alle sammen! I dag skal lillemor og jeg på besøk til oldemoren hennesdet blir koselig. Hva skal dere?
Men ikke om de ikke vil?Det gjør jeg også men likevel lurt å slipppe til fedrene også
Ja det er sikkert noe til megÅ herre minSå slemt.. Bli ikke mer nysgjerrig da
Må være noe til deg da
![]()
Kanskje han bestilte drakten med express levering?![]()
Skal dere ha mye?Hjemme igjen og rett i gang med ukeshandel...
God lillelørdag til deg ogsåGod dag
Ønsker alle en strålende lillelørdag![]()
ÅjaJa det er sikkert noe til meghaha.
Den drakten kommer helt fra sør korea, så om den hadde kommet fram så kjapt ville jeg blitt overasket![]()
Så deiligVeldig greit å ringe fysioterapeut nå og få time tidlig tirsdag!![]()
Ja var helt sinnsykt... Samboer sa at hun umulig kunne klare å beholde den jobben...Men hjelp! Hun kanskje skulle hatt litt mer øvelse før hun bemannet en kasse alene...surt for gjestan når det blir sånn!