Skravletråd juli 2016

Det skjønner jeg at du er! Ikke noe gøy :(

Ja fare for ferieavvikling nå..
Jeg hadde positiv effekt ;) gjorde noen øvelser i tillegg jeg da for å bli bedre :)
Godt det da, håper det gjør så jeg får tatt flere øvelser ;)

Hva med bære sele?
Har både babybjørn og manduca :) Men for det første er det ikke alltid hun vil sitte i den heller, for å si det sånn :P Og jeg er så svak så jeg greier ikke bære henne så veldig lenge om gangen. Og ja, så dårlig form er jeg i! Er helt forferdelig egentlig.. Får vondt i ben, bekken, hofter og rygg. Men kunne kanskje startet bare med noen veldig korte turer. Er jo bedre enn ingenting i hvertfall.. trenger å bevege på meg

Vi har vært på fornøyelsespark i Sverige! :D 3 voksne og 5 barn som har storkoset seg med masse dyr, karuseller, godteri og bading :D
Minste gutten har sloknet i bilen på tur hjem nå, full i neseblod etter å krasjet med en liten jente kom springende fra siden når han sprang for å kjøpe godteri før vi skulle hjem :o (han nekter å tørke bort det, vi får vel ta q-tips når han har sover i kveld)
Enn dere da? :)
Åh, det hørtes ut som en herlig dag! Minus neseblodet da..
Igår gjorde vi egentlig ingenting. Var hjemme hele dagen med mine to fine små :) Grilla på ettermiddagen. Må jo bare utnytte det når det først er fint vær

Trilleturer der hun sitter opp da? Det fungerer ikke det? Kanskje å kjøre noen plass der det er litt å se på? :)
Hun sitter ikke selv enda, så må nok vente litt med det. Storebroren var akkurat lik, men da ble det myye bedre når han kunne sitte i vogna og se :)

Er det oul du skal på nå da? :)
Egentlig, men jeg har allerede vært på det privat. Så litt spent på hva de sier. Var en lege som tullet det til med timen en annen lege hadde satt opp. Så da bare kommer jeg på ny oul...

Vært på veranda i sola og et møte på sykehuset:)
Du da?
Hørtes ut som en veldig grei dag det da :) Slappa bare av i går vi. Stressa ikke med verken det ene eller det andre. Hadde litt kvalitetstid med eldstemann når lillesøster sov i vogna. Spilte ball ute og kosa oss :) Deilig med sånne stunder, som vi hadde mange av før, men ikke såmange np lengre :P

Å herre min :o Så slemt.. Bli ikke mer nysgjerrig da:p Må være noe til deg da ;)
Kanskje han bestilte drakten med express levering? :p
Ja det er sikkert noe til meg :p haha.

Den drakten kommer helt fra sør korea, så om den hadde kommet fram så kjapt ville jeg blitt overasket :o

Veldig greit å ringe fysioterapeut nå og få time tidlig tirsdag! :)

Ja det er sikkert noe til meg :p haha.

Den drakten kommer helt fra sør korea, så om den hadde kommet fram så kjapt ville jeg blitt overasket :eek:
Åja :p da er det nok ikke den :p Blir spennende å se da ;) har dere noe event i dag da? Sånn vært sammen så lenge/gift? Møttes denne dagen for første gang?

Kanskje det er noe gutteting :p

Back
Topp