Haha, kjenner til følelsenMiddag spist, nå IKEA før lillemor skal legge seg. Farlig å bo så nært (for lommeboka altså)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, kjenner til følelsenMiddag spist, nå IKEA før lillemor skal legge seg. Farlig å bo så nært (for lommeboka altså)
Huff daEtter forholdene overraskende bra. Sleit med å holde henne fast da. Hun er så sabla sterkunder stikkene i låra
Hihi, ligner ikke degDa har jeg 100 innlegg denne måneden.
Går *litt* tregere enn vanlig for meg denne måneden![]()
Eller god ettermiddag...og god dag![]()
Gikk det bra i barnehagen idag?Her har vi vært i barnehagentredje dag av tilvenning idag
der da?
Åja,sånn ja.Tenkte at jeg ville holde meg litt lengere ned på listen bareMente vel å skrive at det blir lite skravling på meg denne mnd, har en del jeg må få unnagjort
![]()
Å så deilig med ferieHar dere hatt det fint hittil og gjort noe spesielt?
Vi også bor altfor nære nå etter at det åpnet for litt over ett år sidenMiddag spist, nå IKEA før lillemor skal legge seg. Farlig å bo så nært (for lommeboka altså)
Klarte heldigvis å bare kjøpe det jeg skulle ha. En skarve utepute. Gikk ikke opp å så en gangHaha, kjenner til følelsenIKEA er farlig når man trenger "litt" ting
![]()
Du er ikke helt lik deg selv du heller.Hihi, ligner ikke deg
Men så har du ikke akkurat ferie hver måned heller![]()
Gikk det bra i barnehagen idag?![]()
Håper det gikk braGod morgen
I dag skal vi på ultralyd. Det er alltid spennende![]()
Fikk du snakket med de?Sitter i sofaen og venter på at fysioterapeutene jeg har fått anbefalt av jordmor nå nettopp (ringte ned dit) skal ha telefon tid så jeg får forhørt meg om mulig bekkenbelte. Eventuelt hva annet de kan hjelpe til med. Håper de ikke har lang ventetid for å få hjelp da.
Min er AKKURAT lik... Så da er det jo ikke så lett for pappaen å ta henne heller. Min er 7 mnd. Har ikke vært ute av huset uten barn jeg heller. Føler at det går helt fint, men det er viten om at man faktisk ikke KAN dra ut som er litt frustrerende for min del.. At man er helt låst. Vet jo at det er sånn det er å ha barn osv, men likevelJada, det går jo over men..
Hvorfor lav profil?God morgen damerHar prøvd å holde en lav profil noen dager
Men nå må jeg følge med for å ikke dette utNoe nytt som har skjedd?
Ååh jaahvordan går det i barnehagen?
Vel min hadde blitt tvunget, hans barn ogsåMen ikke om de ikke vil?![]()
Velkommen hjemHjemme igjen og rett i gang med ukeshandel...
Tusen takk.Velkommen hjem
Veldig godt å vite at alt er braDet gjorde de og alt var bra! Ble satt 1 dag tilbake bare![]()