God morgen!
Hva bringer dagen?
Her har vi vært i barnehagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!
Hva bringer dagen?
Det hadde akkurat blitt bra i noen uker, Men nå er det på'n igjen
Ingenting ennåÅjada er det nok ikke den
Blir spennende å se da
har dere noe event i dag da? Sånn vært sammen så lenge/gift? Møttes denne dagen for første gang?
Kanskje det er noe gutteting![]()
Ååh jaaDeilig! Vi har vært i barnehagen![]()
Tenkte at jeg ville holde meg litt lengere ned på listen bareHvorfor lav profil?
Ikke noe nytt her![]()
Vi har ferie da, det er godt. Vi bare sløver i sofa i dag med hver vår skjerm.![]()
God ettermiddagGod morgen
Snart jobb![]()
Vært to dager i dyreparken, ellers stort sett hjemmeÅja, men bra du syns jobben e artig daog at du er heldig med været i ferien!
Har dere gjort noe i ferien eller mest vært hjemme og slappet av?![]()
Hvordan har dere hatt det?Vært to dager i dyreparken, ellers stort sett hjemme![]()
God ettermiddagGod morgen
I dag skal vi på ultralyd. Det er alltid spennende![]()
Haha, do thatIngenting ennåhar 2 års dag i aug
oii den må jeg skrive opp på kalenderen
haha!
Håper du fikk hjelpSitter i sofaen og venter på at fysioterapeutene jeg har fått anbefalt av jordmor nå nettopp (ringte ned dit) skal ha telefon tid så jeg får forhørt meg om mulig bekkenbelte. Eventuelt hva annet de kan hjelpe til med. Håper de ikke har lang ventetid for å få hjelp da.
Hehe, håper du fikk en god duppLigger og sløver på sofaen, og lengter etter og sove straks Minste er klar for dupp kl:11.00 I hope![]()
*trøtt*
God ettermiddagGod morgen damerHar prøvd å holde en lav profil noen dager
![]()
Men nå må jeg følge med for å ikke dette utNoe nytt som har skjedd?
Alltid deilig å kunne bruke tid på kun ett barnHørtes ut som en veldig grei dag det daSlappa bare av i går vi. Stressa ikke med verken det ene eller det andre. Hadde litt kvalitetstid med eldstemann når lillesøster sov i vogna. Spilte ball ute og kosa oss
Deilig med sånne stunder, som vi hadde mange av før, men ikke såmange np lengre
![]()
Ja ikke santAlltid deilig å kunne bruke tid på kun ett barn
Jeg og eldste har vært på badeland alene idag vi![]()
Min er AKKURAT lik... Så da er det jo ikke så lett for pappaen å ta henne heller. Min er 7 mnd. Har ikke vært ute av huset uten barn jeg heller. Føler at det går helt fint, men det er viten om at man faktisk ikke KAN dra ut som er litt frustrerende for min del.. At man er helt låst. Vet jo at det er sånn det er å ha barn osv, men likevelMhm, han blir ett år i slutten av denne mnd. Tror jeg har vært utenfor hjemmet 4 ganger på kveldstid på det året(utenom en kjapp tur i butikken eller tur med hunden...) kjenner at jeg må få litt fritid snart
Min vil jo ikke ha smokk, ikke drikke av flaske eller noe heller, så det har vært litt styr
Har bare tenkt at det må jo gå over engang..
Fortsatt lenge igjen til helga, så det går nok braIkke helt bra altså. Hoster og er tett fortsatt:/ Formen er veldig opp og ned. Håper jeg er bra til helga igjen nå da![]()
Så deilig, hva skal dere grille?Kom på nå at jeg skulle ha handlet idag..Har jo planer om å grille og alt mulig..